blackberry
dinsdag 20 april 2010 om 14:52
Ik zit de laatste tijd steeds meer te overwegen om (via mijn baas) een blackberry te nemen. Ik ben regelmatig niet op kantoor en werk niet op vrijdag, waardoor mijn mailbox met enige regelmaat vol met mail zit. Als ik dan weer op kantoor ben, ben ik eerst een halve dag bezig met alle mail doorspitten Ik werk als jurist bij de overheid btw.
Uiteraard heeft een blackberry ook nadelen: zo zal de verleiding groot zijn om ook op mijn vrije dag/ 's avonds/in het weekend mijn mail te gaan lezen. Bovendien gaan collega's er dan ook vaak vanuit dat je dat ook daadwerkelijk doet!
Wie van jullie heeft er een blackberry? Vind je het handig, en vind je het ook fijn om er een te hebben?
Uiteraard heeft een blackberry ook nadelen: zo zal de verleiding groot zijn om ook op mijn vrije dag/ 's avonds/in het weekend mijn mail te gaan lezen. Bovendien gaan collega's er dan ook vaak vanuit dat je dat ook daadwerkelijk doet!
Wie van jullie heeft er een blackberry? Vind je het handig, en vind je het ook fijn om er een te hebben?