bruto netto
woensdag 4 november 2009 om 20:01
Wie o wie, kan me helpen? Ik zoek geen omrekening programma op internet daar durf ik niet alleen op te vertrouwen. Weet iemand die werkzaam is als salaris administrateur wat je netto over houdt bij een salaris van 1276,- euro? het bedrijf heeft geen cao.
Pensioen is 1/3 werknemer en 1/3 werkgever.
Graag z.s.m. jullie reacties
Pensioen is 1/3 werknemer en 1/3 werkgever.
Graag z.s.m. jullie reacties
woensdag 4 november 2009 om 20:10
woensdag 4 november 2009 om 20:34
en waar is dat andere 1/3e deel voor het pensioen dan?? Wie betaalt dat??
Wat je netto overhoudt hangt nogal af van een hoop factoren:
Over hoeveel dagen is die 24 uur verdeelt?
Wordt er heffingskorting toegepast?
Wordt er vanuit de werkgever een bijdrage betaalt voor de ziektekostenverzekering?
Het is trouwens wel bijzonder dat je niet op een rekentool durft te vertrouwen maar wel op iemand die hier antwoord geeft! k zou idd gewoon een bruto netto berekening laten doen door de werkgever.. Dan weet je zeker dat je een goed antwoord krijgt!
Wat je netto overhoudt hangt nogal af van een hoop factoren:
Over hoeveel dagen is die 24 uur verdeelt?
Wordt er heffingskorting toegepast?
Wordt er vanuit de werkgever een bijdrage betaalt voor de ziektekostenverzekering?
Het is trouwens wel bijzonder dat je niet op een rekentool durft te vertrouwen maar wel op iemand die hier antwoord geeft! k zou idd gewoon een bruto netto berekening laten doen door de werkgever.. Dan weet je zeker dat je een goed antwoord krijgt!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 4 november 2009 om 20:35
quote:Sylvia1976 schreef op 04 november 2009 @ 20:05:
ADP.nl heeft een zeer betrouwbare rekentool hoor. Zeer accuraat en gemakkelijk.goeie tip, wij gebruiken hem ook om een bruto/netto berekening te maken op verzoek van de sollicitant. Degene die online staat is exact dezelfde die wij op hr gebruiken.
ADP.nl heeft een zeer betrouwbare rekentool hoor. Zeer accuraat en gemakkelijk.goeie tip, wij gebruiken hem ook om een bruto/netto berekening te maken op verzoek van de sollicitant. Degene die online staat is exact dezelfde die wij op hr gebruiken.
woensdag 4 november 2009 om 20:38
www.berekenhet.nl voor allerlei soorten berekeningen. De bruto / netto berekening is redelijk betrouwbaar als je voor de uitgebreide variant kiest.