Cadeau stagebegeleider
donderdag 22 juni 2017 om 11:25
Beste iedereen,
Mijn stage van een half jaar zit er bijna op. Ik heb er een onwijs fijne tijd gehad en ik zou graag mijn stagebegeleidster een cadeautje geven. Ik weet dat het haar werk is, maar ze heeft echt veel tijd voor mij vrijgemaakt en heeft vaak meegedacht over mijn scriptie.
Wat hebben jullie gegeven/wat vonden jullie leuk om als stagebegeleider te krijgen?
Mijn stage van een half jaar zit er bijna op. Ik heb er een onwijs fijne tijd gehad en ik zou graag mijn stagebegeleidster een cadeautje geven. Ik weet dat het haar werk is, maar ze heeft echt veel tijd voor mij vrijgemaakt en heeft vaak meegedacht over mijn scriptie.
Wat hebben jullie gegeven/wat vonden jullie leuk om als stagebegeleider te krijgen?
donderdag 22 juni 2017 om 11:46
Lief van je!
Het eerste wat ik mijn stagiaires leer, is dat ik gek ben op Tony Chocolonely zeezout caramel. Dus dat krijg ik meestal cadeau, heerlijk
Maar ik vind het sowieso superzoet als ik iets krijg als stagebegeleider hoor. Een aardig welgemeend kaartje is al zo leuk! Bloemetje, iets lekkers, iets waarvan je weet dat je begeleider ervan houdt, allemaal goed zou ik zeggen!
(Ik kreeg een keer een boekenbon - klinkt suf, maar ik houd erg van lezen - ook hartstikke attent dat een stagiaire dat onthouden heeft).
Het eerste wat ik mijn stagiaires leer, is dat ik gek ben op Tony Chocolonely zeezout caramel. Dus dat krijg ik meestal cadeau, heerlijk
Maar ik vind het sowieso superzoet als ik iets krijg als stagebegeleider hoor. Een aardig welgemeend kaartje is al zo leuk! Bloemetje, iets lekkers, iets waarvan je weet dat je begeleider ervan houdt, allemaal goed zou ik zeggen!
(Ik kreeg een keer een boekenbon - klinkt suf, maar ik houd erg van lezen - ook hartstikke attent dat een stagiaire dat onthouden heeft).
Just hand over the chocolate and nobody will get hurt.
donderdag 22 juni 2017 om 11:47
Haha grappig, ik zat juist andersom na te denken wat een leuk idee is om te geven aan onze stagiaire! Ik zat te denken om een boek met kaartjes/foto's etc te geven aan mijn stagiaire op haar laatste dag, maar andersom van stagiaire naar begeleider misschien een klein kaartje die je in je portemonnee kunt doen met een mooie tekst er op ofzo? Die heb ik zelf een keer gekregen, vond ik erg leuk! Lief dat je wat wil geven aan je stagebegeleidster
donderdag 22 juni 2017 om 12:37
Wat lief! Dat waardeert ze vast!Anna2017 schreef: ↑22-06-2017 11:47Haha grappig, ik zat juist andersom na te denken wat een leuk idee is om te geven aan onze stagiaire! Ik zat te denken om een boek met kaartjes/foto's etc te geven aan mijn stagiaire op haar laatste dag, maar andersom van stagiaire naar begeleider misschien een klein kaartje die je in je portemonnee kunt doen met een mooie tekst er op ofzo? Die heb ik zelf een keer gekregen, vond ik erg leuk! Lief dat je wat wil geven aan je stagebegeleidster
Ja ik zat te denken aan iets groters. Niet extreem duur, maar een kaartje kan ik er sowieso bij doen!
donderdag 22 juni 2017 om 12:38
donderdag 22 juni 2017 om 13:06
Ik heb al eens als echte theedrinker een grote mok van blond gekregen, en een andere keer een cupcakestandaard omdat ik zoveel bakte. Alleen al de moeite die iemand neemt om iets te geven van wat ze hebben onthouden dat je leuk vindt is al leuk. Toen ik zelf stagiaire was heb ik ook wel eens een theepakketje voor de theedrinkers gemaakt of een fles wijn met mooi glas voor de wijndrinker. Mooiste wat ik als stagiaire heb gekregen was een boek over het vakgebied met een persoonlijke tekst in de omslag geschreven.
donderdag 22 juni 2017 om 14:00
Wat weet je van je stagebegeleider?
Wat vindt hij/zij leuk, hobby's, beroepsdeformatie misschien?
Ik kan iets persoonlijks met aandacht veel meer waarderen dan iets duurs...
Zo heb ik ooit stekjes van mijn lievelingsplant uit de tuin van zijn oma gehad.
Elke keer als ik de plantjes zie denk ik weer even aan die ene stagaire.
Wat vindt hij/zij leuk, hobby's, beroepsdeformatie misschien?
Ik kan iets persoonlijks met aandacht veel meer waarderen dan iets duurs...
Zo heb ik ooit stekjes van mijn lievelingsplant uit de tuin van zijn oma gehad.
Elke keer als ik de plantjes zie denk ik weer even aan die ene stagaire.
donderdag 22 juni 2017 om 19:54
Wat lief ja! Ik vind het ook lastig wat je moet geven, het leukste is inderdaad iets wat attent is. Als je niet zo goed weet wat je moet geven, zou je misschien ook bij collega's kunnen vissen of zij weten wat ze bijvoorbeeld graag lust.
Ik had voor mijn vorige stagebegeleidster een kaartje met een welgemeend bedankje, dat ik haar als een voorbeeld zag en al haar adviezen enorm waardeerde. En daarbij een doos met bonbons van een chocolaterie.
Een andere stagebegeleider heb ik een paar flessen Drents bier gegeven, omdat hij daar familie heeft zitten en dat bier graag lust. Met uiteraard een bedank kaartje.
En ik had wat taarten gebakken om ook het hele team te bedanken voor de super leuke tijd
Succes met iets leuks bedenken!
Ik had voor mijn vorige stagebegeleidster een kaartje met een welgemeend bedankje, dat ik haar als een voorbeeld zag en al haar adviezen enorm waardeerde. En daarbij een doos met bonbons van een chocolaterie.
Een andere stagebegeleider heb ik een paar flessen Drents bier gegeven, omdat hij daar familie heeft zitten en dat bier graag lust. Met uiteraard een bedank kaartje.
En ik had wat taarten gebakken om ook het hele team te bedanken voor de super leuke tijd
Succes met iets leuks bedenken!
zondag 25 juni 2017 om 09:52