Castingbureau
woensdag 8 augustus 2018 om 22:00
Nee, ben 17.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑08-08-2018 21:52Gaat dit niet over jezelf? Je schrijft niet als iemand die ouder dan 14 jaar is.
donderdag 9 augustus 2018 om 00:03
Oke, bedankt.Vlindertje3978 schreef: ↑08-08-2018 22:32Hebbes.nl is betrouwbaar maar levert weinig op. Betalingen komen erg laat (wat komt omdat de opdrachtgevers hen laat uitbetalen) en extra betalen om op de website te staan betekent maar zelden meer opdrachten.
donderdag 9 augustus 2018 om 00:31
Dat is niet aan jou om je ermee te bemoeien. Als zij het leuk vindt om dit voor haar zusje uit te zoeken, laat dat dan.Lucifer2018 schreef: ↑09-08-2018 00:18Ik zou je ouders belasten met deze zoektocht. Waarom zit jij als minderjarige een castingbureau voor je nog veel minderjarige zus te zoeken?
donderdag 9 augustus 2018 om 00:35
DankuVlindertje3978 schreef: ↑09-08-2018 00:31Dat is niet aan jou om je ermee te bemoeien. Als zij het leuk vindt om dit voor haar zusje uit te zoeken, laat dat dan.
donderdag 9 augustus 2018 om 06:46
Het zal wel aan mij liggen, maar ik geloof er niets van. Een paar maanden geleden wilde je immers ook al iets over castingbureau's weten i.v.m. een 'schoolopdracht'.
Maar voor het geval je toch de waarheid spreekt. Je 'zusje' van 14 jaar is nog minderjarig; dat geldt ook als het jezelf betreft. Het is aan je ouders/verzorgers om bij de zoektocht de ondersteunen. Al is het alleen maar in kader van veiligheid. Er zitten veel slechte castingbureau's tussen en je kunt echt niet op een paar antwoorden hier vertrouwen om veiligheid te garanderen. Laat jullie ouders/verzorgers meegaan om in elk geval de veiligheid te waarborgen en bijvoorbeeld aanranding of uitbuiting te voorkomen.
donderdag 9 augustus 2018 om 10:49
Oke bedankt.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑09-08-2018 06:46Het zal wel aan mij liggen, maar ik geloof er niets van. Een paar maanden geleden wilde je immers ook al iets over castingbureau's weten i.v.m. een 'schoolopdracht'.
Maar voor het geval je toch de waarheid spreekt. Je 'zusje' van 14 jaar is nog minderjarig; dat geldt ook als het jezelf betreft. Het is aan je ouders/verzorgers om bij de zoektocht de ondersteunen. Al is het alleen maar in kader van veiligheid. Er zitten veel slechte castingbureau's tussen en je kunt echt niet op een paar antwoorden hier vertrouwen om veiligheid te garanderen. Laat jullie ouders/verzorgers meegaan om in elk geval de veiligheid te waarborgen en bijvoorbeeld aanranding of uitbuiting te voorkomen.
Btw het was wel een schoolopdracht.