Werk & Studie alle pijlers

Castingbureau

08-08-2018 20:49 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Mijn zusje van 14 wilt zich graag inschrijven bij een castingbureau, maar zij heeft geen idee wat een goede en betrouwbare castingbureau is. Hebben jullie ervaringen/ideeën?

Xoxo
Ik stond ooit ingeschreven bij A million faces. Krijg je steeds via de mail oproepjes voor castings voor van alles en nog wat.
En hoe oud ben jij?
Amf
Hebbes
B&f
Dutchcasting
Multacasting

Even googlen :)
Op internet staan sowieso al allerlei dingen waar je op kunt letten en die een indicatie kunnen zijn van een bonafide of juist een malafide bedrijf.
Tnx voor de tips allemaal!
Gaat dit niet over jezelf? Je schrijft niet als iemand die ouder dan 14 jaar is.
Tijdschriftenverslindster schreef:
08-08-2018 21:52
Gaat dit niet over jezelf? Je schrijft niet als iemand die ouder dan 14 jaar is.
Nee, ben 17.
Hebbes.nl is betrouwbaar maar levert weinig op. Betalingen komen erg laat (wat komt omdat de opdrachtgevers hen laat uitbetalen) en extra betalen om op de website te staan betekent maar zelden meer opdrachten.
En zeg meteen even tegen ‘zusje’ dat je ook geweigerd kunt worden door een castingbureau.

Omgaan met teleurstelling enzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
En nooit allemaal dure portfolio foto's laten maken die je zelf moet gaan betalen enz.
himalaya schreef:
08-08-2018 22:58
En zeg meteen even tegen ‘zusje’ dat je ook geweigerd kunt worden door een castingbureau.

Omgaan met teleurstelling enzo.
Zal ik doen!
Vlindertje3978 schreef:
08-08-2018 22:32
Hebbes.nl is betrouwbaar maar levert weinig op. Betalingen komen erg laat (wat komt omdat de opdrachtgevers hen laat uitbetalen) en extra betalen om op de website te staan betekent maar zelden meer opdrachten.
Oke, bedankt.
Ik zou je ouders belasten met deze zoektocht. Waarom zit jij als minderjarige een castingbureau voor je nog veel minderjarige zus te zoeken?
Lucifer2018 schreef:
09-08-2018 00:18
Ik zou je ouders belasten met deze zoektocht. Waarom zit jij als minderjarige een castingbureau voor je nog veel minderjarige zus te zoeken?
Dat is niet aan jou om je ermee te bemoeien. Als zij het leuk vindt om dit voor haar zusje uit te zoeken, laat dat dan.
Vlindertje3978 schreef:
09-08-2018 00:31
Dat is niet aan jou om je ermee te bemoeien. Als zij het leuk vindt om dit voor haar zusje uit te zoeken, laat dat dan.
Danku
babygirll schreef:
08-08-2018 22:00
Nee, ben 17.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik geloof er niets van. Een paar maanden geleden wilde je immers ook al iets over castingbureau's weten i.v.m. een 'schoolopdracht'.
Maar voor het geval je toch de waarheid spreekt. Je 'zusje' van 14 jaar is nog minderjarig; dat geldt ook als het jezelf betreft. Het is aan je ouders/verzorgers om bij de zoektocht de ondersteunen. Al is het alleen maar in kader van veiligheid. Er zitten veel slechte castingbureau's tussen en je kunt echt niet op een paar antwoorden hier vertrouwen om veiligheid te garanderen. Laat jullie ouders/verzorgers meegaan om in elk geval de veiligheid te waarborgen en bijvoorbeeld aanranding of uitbuiting te voorkomen.
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-08-2018 06:46
Het zal wel aan mij liggen, maar ik geloof er niets van. Een paar maanden geleden wilde je immers ook al iets over castingbureau's weten i.v.m. een 'schoolopdracht'.
Maar voor het geval je toch de waarheid spreekt. Je 'zusje' van 14 jaar is nog minderjarig; dat geldt ook als het jezelf betreft. Het is aan je ouders/verzorgers om bij de zoektocht de ondersteunen. Al is het alleen maar in kader van veiligheid. Er zitten veel slechte castingbureau's tussen en je kunt echt niet op een paar antwoorden hier vertrouwen om veiligheid te garanderen. Laat jullie ouders/verzorgers meegaan om in elk geval de veiligheid te waarborgen en bijvoorbeeld aanranding of uitbuiting te voorkomen.
Oke bedankt.

Btw het was wel een schoolopdracht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven