Werk & Studie alle pijlers

Collega´s

20-07-2024 20:19 41 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi Allemaal,


Ik werk al geruim 3 jaar bij een bedrijf. Er heerst onder de collega´s wel een fijne sfeer. Echter spreek ik buiten het werk met niemand. Ik merk dat hier zelf erg onzeker van wordt. Ik ga dan twijfelen aan mijzelf. Ik investeer veel in collega´s zoals : vragen hoe het gaat, interesse tonen in de collega enzovoort.
Ligt het dan aan mij of gebeurd dit vaker ? Of moet ik het proberen los te laten. Ik ga dan zo aan mijzelf twijfelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb geweldig leuke collega's maar spreek ze buiten werktijd zelden. Soms over werkgerelateerde dingen op een vrije dag van de één of van de ander.

Team-uitje is het enige dat ik privé met collega's doe.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga ook nauwelijks tot niet met collega 's om buiten werktijd. Soms een appje over iets, maar verder niet.
Er zijn collega's die onderling wel meer contact hebben.
Het ene is toch niet beter of slechter dan het andere? Waarom wordt je er onzeker van? Denk je dat het moet, dat afspreken?
Alle reacties Link kopieren Quote
Vervelend dat je er zo onzeker van wordt Jastromp! Dat is vast niet nodig! Spreken andere collega’s wel onderling af of is het überhaupt niet een ding binnen dit bedrijf? Waar ik zelf werkte gebeurde er weinig naast teamuitjes, weinig behoefte aan. Als andere collega’s wel onderling afspreken, vraag zelf eens een leuke collega mee voor een borrel of iets waar je zin in hebt! Misschien lijkt het hen ook leuk, maar iemand moet het initiatief nemen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb collega’s en ik heb vrienden, maar in mijn geval zijn die volledig gescheiden. Iets met werk en prive.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kom je zelf nog reageren janstromp?
gemberthee wijzigde dit bericht op 22-07-2024 10:29
92.75% gewijzigd
♧ Joost Klein, Droom Groot ♧
Alle reacties Link kopieren Quote