Werk & Studie alle pijlers

Contract

15-06-2017 19:13 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-06-2017 22:04
Reden: OP leeggehaald, maatregelen zijn getroffen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva forum
0.00% gewijzigd
Wanneer in juli? In principe heeft je baas een maand aanzegtermijn. Wat overigens niet wil zeggen dat je stilzwijgend verlengd wordt als hij te laat niet zou verlengen. Hij betaalt dan slechts een boete.
13 juli 2017 loopt hij af. Dus dit betekent dat hij altijd iets moet melden? Stilzwijgend verlengen bestaat niet?
[quote=gewoon_corina post_id=27201873 time=1497546788 user-
Het kan wel stilzwijgend verlengt worden, maar hij heeft dan nog steeds een maand opzegtermijn. Dus kan hij per maand opzeggen. Je contract loopt nu dus al niet meer op 13 juli af, want hij heeft te laat opgezegd.
Such a beautiful place to be with Friends.
Handig, post verwijderd
Such a beautiful place to be with Friends.
Ike bedankt voor de info. Dan hou ik gewoon lekker me mond. Hopend op dat hij het vergeten is.
Waarom verwijder je je OP?
Vooral niet handig omdat de verkregen info waarschijnlijk niet klopt. Voor zover ik het kan herleiden. Of niet goed begrepen door TO. Werkgever kan op 12 juli nog zeggen dat het contract wordt beëindigd. Hij moet dan wel een boete betalen maar het contract loopt niet door.
En zelfs dat van die boete klopt niet in alle gevallen, dat hangt af van de duur van het contract. TO rekent zich nu dus misschien wel ten onrechte rijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven