Werk & Studie alle pijlers

Defensie doen of niet?

30-10-2020 16:11 39 berichten
Hallo!

Ik zit al een tijdje te broeden op het plan om bij defensie te gaan. Ik ben nu nog jong 27 en na je 30e gaat dat niet meer zo makkelijk.

Ik heb snel een afspraak met een recruiter om al m'n vragen te beantwoorden.

Nu ben ik ten eerste vrouw en heb twee lieve kindjes. :)

Zijn er vrouwen die ervaring hebben bij defensie?
Heeft er iemand ervaring met kinderen bij defensie?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen ervaring mee maar als dit is wat je graag wil gewoon doen!
Wat wil je doen? Commando? De kantine? Matroos?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook burgerfuncties. In welke functie heb je interesse?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Verschillende functies bij de luchtmacht spreken me aan.
anoniem_63638b468a47b wijzigde dit bericht op 30-10-2020 16:23
73.13% gewijzigd
Hapje02 schreef:
30-10-2020 16:22
Luchtmacht!
F16-piloot, techneut, kantine?
Alle reacties Link kopieren
Een stabiele thuissituatie? Een vader die de kinderen kan opvangen als jij op uitzending bent in het buitenland? Vind je het zelf geen probleem om regelmatig een half jaar te missen van je kinderen?


Zo ja, ga ervoor. Het zou mij helemaal niets lijken, maar genoeg mensen die wel een baan hebben waarbij ze maanden in het buitenland zitten terwijl ze ook kinderen hebben.
onderofficier vliegoperaties, inlichtingen en veiligheid, luchtgevechtsleiding, Cabin attendant.

Allemaal als onderofficier.
Alle reacties Link kopieren
Blijft je man/vriend bij je kinderen wanneer jij op missie gaat?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
nimbus schreef:
30-10-2020 16:25