Werk & Studie alle pijlers

Done of not done? [Geen OP]

20-04-2021 18:56 80 berichten
OP verwijderd omdat het probleem inmiddels is opgelost. Dank voor jullie input en adviezen!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-04-2021 12:29
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
92.17% gewijzigd
KooktMetKnoflook schreef:
21-04-2021 17:22
Na drie pagina's snap ik nog steed niet wat het probleem is.

In de CAO staat toch: Werkdag. Dan is het toch een werkdag?
Als je vorig jaar vrij hebt gehad is dat fijn, maar dat geeft je nu niet het recht om iets in te halen, want er is niets in te halen.

Hooguit wat lafjes dat hij zelf de CAO gelezen heeft, wilde breken met die gewoonte maar jou de boodschap liet brengen.

Maar ik zie echt niet hoe jullie nu vinden dat je een dag teveel gewerkt hebt, leg eens uit?
Nou omdat je het zo vriendelijk vraagt zal ik het even uitleggen.

Omdat hij vandaag heeft toegegeven dat het dit jaar dus ook een vrije dag geweest was.
Wat viva-amber zegt klopt, het is een afwijking op de cao in positieve zin
Alle reacties Link kopieren
Prazo36 schreef:
21-04-2021 18:58
Nou omdat je het zo vriendelijk vraagt zal ik het even uitleggen.

Omdat hij vandaag heeft toegegeven dat het dit jaar dus ook een vrije dag geweest was.
Hmmm ok dan is het übervaag. Als je LG achteraf zegt "gisteren was een vrije dag maar ik heb lekker iedereen laten denken dat het niet zo was", dan heb je wel recht op die vrije dag.
Anders is het lekker makkelijk vrije dagen aanbieden in het verleden.

Hoe is het nu opgelost?
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
Pff flauw om de OP te verwijderen
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
21-04-2021 20:52
Pff flauw om de OP te verwijderen
Inderdaad, ik snap daar de 'functie' niet van.
Zo zat ik in een forum (werkgerelateerd) waar allerlei zaken aan de orde kwamen over ons beroep. Tips & trics van allerlei aard, brancheverenigingen, hoe doe jij dat...?, wat moet ik hiermee?
Heel informatief, soms ontstond er een relletje als men het niet met elkaar eens was maar hoe dan ook nutttig. Daar waren een aantal medeforumsters die een vraag stelden en als ze dan 'genoeg' input hadden gekregen, dan verwijderden ze het hele topic. Zo stompzinning... jíj hebt nu je antwoord, een ander heeft er vast ook nog wat aan dus laat toch staan!

Nou snap ik dat het hier net effe wat anders is, maar waarom de openingspost verwijderen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven