Eigen bedrijf: postbus of andere opties?
maandag 2 augustus 2010 om 22:19
Misschien hebben jullie nog goede ideeën? Ik heb een eigen bedrijfje, sta ingeschreven bij de KvK. Ook heb ik een aantal domeinnamen geregistreerd. Overal mijn huisadres, want ik heb geen kantoor oid.
Eigenlijk vind ik niet zo prettig. Als ik mijn naam Google kom ik al heel snel mijn huisadres tegen (ook niet raar, mijn inschrijving bij de KVK is nu nog mijn eigen naam, dat pas ik sowieso aan) en als je een domeinnaam gaat 'who-issen' zie je ook mijn huisadres.
Hier iemand een goede tip? Zelf dacht ik aan een postbus, iig vr de domeinen, iemand hier ervaring mee? Of staat een postbusnummer helemaal malafide?
Anyone?
Eigenlijk vind ik niet zo prettig. Als ik mijn naam Google kom ik al heel snel mijn huisadres tegen (ook niet raar, mijn inschrijving bij de KVK is nu nog mijn eigen naam, dat pas ik sowieso aan) en als je een domeinnaam gaat 'who-issen' zie je ook mijn huisadres.
Hier iemand een goede tip? Zelf dacht ik aan een postbus, iig vr de domeinen, iemand hier ervaring mee? Of staat een postbusnummer helemaal malafide?
Anyone?
maandag 2 augustus 2010 om 22:22
man en ik hebben ook een poosje een aantal bedrijven gehad, en ook een postbus genomen. nadeel was dat we geregeld vergaten die postbus te gaan legen... maar los daarvan werkt het prima, nooit reacties gehad dat men een postbus niet vertrouwde en ook geen teruggang in omzet oid gemerkt toen we over gingen van huisadres naar postbus.
(disclaimer: ik gebruik geen hoofdletters vanwege blessure die tikken even lastig maakt)
(disclaimer: ik gebruik geen hoofdletters vanwege blessure die tikken even lastig maakt)
Iets anders
maandag 2 augustus 2010 om 22:25
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:09
Grachtengordel Rider?
'Mijn' organisatie heeft ook een postbus als correspondentieadres omdat het een nogal ingewikkeld pand is zonder handige brievenbus en omdat we op korte termijn moeten kunnen verhuizen. Dan is het makkelijker als je wel dezelfde postbus kan aanhouden. Overigens staat het kantooradres wel gewoon op de website en zijn we daar ook gewoon te bezoeken.
'Mijn' organisatie heeft ook een postbus als correspondentieadres omdat het een nogal ingewikkeld pand is zonder handige brievenbus en omdat we op korte termijn moeten kunnen verhuizen. Dan is het makkelijker als je wel dezelfde postbus kan aanhouden. Overigens staat het kantooradres wel gewoon op de website en zijn we daar ook gewoon te bezoeken.
dinsdag 3 augustus 2010 om 22:31
Ah meer reacties....tja ik snap het punt wel dat het niet zo koosjer over komt. Maar als ik bij KVK en domeinregistratie wel een postbus kan opgeven, kan ik alsnog mijn eigen adres wel noemen in andere communicatie. Maar dan heb ik er iets meer controle op. Nu sta ik met naam en toenaam in allerlei wazige bedrijfsgidsen enzo. Lang leve KVK
Overigens is het ook geen webshop oid, dus is het misschien iets minder relevant...
Tnx iig vr de input!
Overigens is het ook geen webshop oid, dus is het misschien iets minder relevant...
Tnx iig vr de input!