Eigen V erworven Competenties
zaterdag 11 februari 2012 om 16:49
Ik wil graag voor een bepaalde opleiding in aanmerking komen. Mijn werk is HBO werk en denk niveau maar omdat ik geen HBO diploma heb (die moet je eigenlijk hebben om voor deze opleiding in aanmerking te komen) zou ik dan op mijn werk EVC's moeten schrijven en als dat allemaal gunstig uitpakt mag ik alsnog de opleiding gaan doen.
Ik heb me nog nooit verdiept in EVC's. Wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb me nog nooit verdiept in EVC's. Wie heeft hier ervaring mee?
zaterdag 11 februari 2012 om 17:05
Maak een lijst van de competenties die je hebben moet.
Ga dan na welke je daadwerkelijk hebt, en zoek hier bewijzen van.
Moet je bv kunnen notuleren, en heb je dat gedaan, zoek notulen op en stuur ze mee als bewijs, laat ondertekenen indien mogelijk doro de voorzitter van desbetreffende vergadering.
en zo werk je de lijst af.
Ik ben tijd geleden begonnen met EVC officieel te gaan maken, maar ben ermee gestopt. Misschien dat je als je googled op evc je nog wat tips bij elkaar kunt harken
Ga dan na welke je daadwerkelijk hebt, en zoek hier bewijzen van.
Moet je bv kunnen notuleren, en heb je dat gedaan, zoek notulen op en stuur ze mee als bewijs, laat ondertekenen indien mogelijk doro de voorzitter van desbetreffende vergadering.
en zo werk je de lijst af.
Ik ben tijd geleden begonnen met EVC officieel te gaan maken, maar ben ermee gestopt. Misschien dat je als je googled op evc je nog wat tips bij elkaar kunt harken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 12 februari 2012 om 15:08