Werk & Studie alle pijlers

februari instroom windesheim?

10-12-2014 19:58 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben aan het kijken om aan te vangen met een opleiding aan het windesheim maar kan nergens op de site terugvinden of ze een februari instroom hebben voor de lerarenopleiding voortgezet onderwijs. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? 2 jaar geleden hadden ze het wel maar kan het nu echt niet meer vinden...

Alvast bedankt!
Waarom bel je ze gewoon niet op?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Op Windesheim Flevoland staat bij "veelgestelde vragen" dat alleen de opleiding Verpleegkunde op dit moment een februari instroom heeft.

Voor Windesheim Zwolle kan ik zo snel niks vinden. Mail ze: info@windesheim.nl
Even algemeen: februari instroom is niet altijd handig. Vaak gaan opleidingen ervanuit dat je de voorkennis van het eerste semester hebt in het tweede semester. Als je dan nieuw instroomt kan je daar last van hebben.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Is in Almere nu alleen voor verpleegkunde blended learning
Het zijn de kleine dingen die het doen.
Dan zal ik toch gewoon geduldig wachten tot het weer ochtend is en ik kan bellen;-)

Dacht als iemand er iets van weet, heb ik direct antwoord:)

Toch bedankt!
quote:pointdexter schreef op 10 december 2014 @ 20:25:

Even algemeen: februari instroom is niet altijd handig. Vaak gaan opleidingen ervanuit dat je de voorkennis van het eerste semester hebt in het tweede semester. Als je dan nieuw instroomt kan je daar last van hebben.Ik ben ook februari-instromer, en ze beginnen gewoon bij het begin, niet midden in een semester.
Voor de mensen die ook benieuwd zijn: Windesheim heeft geen februari-instroom meer:(
quote:NepBlond schreef op 10 december 2014 @ 21:27:

[...]

Ik ben ook februari-instromer, en ze beginnen gewoon bij het begin, niet midden in een semester.Dat is mooi, maar dat is niet bij elke opleiding het geval. Daarom zou ik het even navragen als ik to was.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven