Werk & Studie alle pijlers

Fout op het werk

17-10-2019 23:06 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Ik heb de hele avond al druk op de borst door iets dat vandaag is gebeurd. Op het werk heb ik een stomme fout begaan. Ik had mijn kassa geteld en kasopmaak gedaan. Ik had naar mijn idee teveel briefgeld erin laten zitten en wilde het vanuit mijn goede wil herstellen door mijn kassa opnieuw op te maken maar ik had per ongeluk de eerste afroom meegeteld, waardoor ik dus een kasverschil heb. Ik heb de administratie gebeld en zij moesten wel lachen en zeiden dat ik mij geen zorgen moet maken.

Ik heb gelijk mijn leidinggevende opgebeld met trillende handjes en ik merkte dat ze teleurgesteld was terwijl ze zei dat ze niet boos was. Dit is al de 3e fout in 3 weken tijd. Niet om mij schoon te praten, maar 2 maanden geleden heeft mijn moeder een hartinfarct + hartstilstand gehad en ik heb alles gezien dus ik merk dat ik nu er best wel doorheen zit en ik denk dat ik daardoor niet optimaal presteer op het werk. Ik ben dus echt toe aan vakantie en gelukkig is dat volgende week.

Ik heb een reep chocolade gekocht en een briefje erbij gedaan met ‘Sorry *naam*’ omdat ik mij echt bezwaard en rot voel.

Ik vind het erg lastig om dit los te laten omdat ik niet wil falen. Fouten maakt iedereen maar 3 in 3 weken tijd.. ik heb druk op de borst en heel erg hoofdpijn omdat ik bang ben dat ik mijn functie kwijt zal raken.

Morgen werk ik niet met mijn leidinggevende (even als vandaag) dus dat is ergens fijn, zodat ik even ‘alleen’ ben in een ander filiaal. Maar nogmaals, ik vind het ontzettend lastig dit los te laten, ook al kan ik er niks meer aan veranderen.
Suðri schreef:
17-10-2019 23:41
Fouten horen erbij hoor. Bij elk werk.
Chocola lekker zelf opeten :)
Dit. Iedereen maakt fouten. Zelfs mensen met 30+ jaar werkervaring.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat ze zo op je reageerde. Maar voor jezelf zou ik toch mijn tips volgen, die boeken lezen en op youtube kijken naar assertiviteit. Het heeft mij heel veel geholpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven