Werk & Studie alle pijlers

Gamen als beroep?

25-05-2018 11:05 30 berichten
https://www.telegraaf.nl/video/2079987/ ... een-piloot

Deze gamer verdient meer dan een piloot.

Zien jullie gamen als eventueel beroep als je puber al zeer goed het gamen beheerst?

Mijn zoons zijn al volwassen. Deden al aan gamen op zeer jonge leeftijd en waren er ook heel goed in maar ik en zij destijds ook zagen het niet als eventueel beroep.
Maar toch hartstikke leuk als je van je hobby een zeer goed betaald levensonderhoud kunt maken net als de zeer goede vloggers die er goed van kunnen leven. En ja het is maar voor enkelen weggelegd...……...

Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Alle reacties Link kopieren
Is zoveel gamen niet gewoon een verslaving waar ze dan toevallig ook nog geld mee kunnen verdienen?
Ja en?
snoopylynn schreef:
25-05-2018 13:01
Is zoveel gamen niet gewoon een verslaving waar ze dan toevallig ook nog geld mee kunnen verdienen?
Is dat niet met elke sport zo?
Gezond en arbo verantwoord zal het niet zijn om 8 tot 10 uren nonstop te gamen. Ik denk niet dat je dat heel lang vol houdt, en dan ook nog met al die drukke beelden en lichtflitsen voor je ogen. Ik game wel eens 2 tot 3 uur als ik met Zelda oid bezig ben, maar dan ben ik daarna echt wel helemaal gaar.
yoshe schreef:
25-05-2018 14:49
Gezond en arbo verantwoord zal het niet zijn om 8 tot 10 uren nonstop te gamen. Ik denk niet dat je dat heel lang vol houdt, en dan ook nog met al die drukke beelden en lichtflitsen voor je ogen. Ik game wel eens 2 tot 3 uur als ik met Zelda oid bezig ben, maar dan ben ik daarna echt wel helemaal gaar.
Oh, 2-3 uur is voor mij het minimum, anders begin ik niet eens
De kans dat iemand er een grootst inkomen mee kan gaan verdienen is gelijk aan dat van dat jochie van 11 dat gaat voetballen, dat meisje van 7 dat begint met schaken etc.

Maar ja, dat Gamen begint nu steeds meer naar voren te komen. Een heleboel mensen gaan nu al lekker 's avonds voor een beeldscherm zitten om een match te kijken van hun favoriet. Dat die favoriet een gamer is ipv een soap ster of een voetbal club, maakt verder niet uit.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven