Werk & Studie alle pijlers

Gemiddelde ORT

27-06-2017 13:09 5 berichten
Hoi,

Zijn er hier mensen die in de jeugdzorg werken als groepsleider (schaal7/8?) ?
Ik zou graag weten hoeveel uur je werkt en hoeveel ORT je gemiddeld per maand ontvangt in euro's.
Zo kan ik een hele onbetrouwbare schatting maken van met welk bedrag het maandloon wordt verhoogd.

Groeten!
Alle reacties Link kopieren
wat heb je aan een onbetrouwbare schatting? En waarom heb je daar gegevens voor nodig? onbetrouwbaar kan ook zonder die gegevens, wordt het nog meer onbetrouwbaar
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Haha, ik wil graag een beetje kunnen inschatten wat ik ga verdienen inclusief ORT.
Maar omdat groepsleiders vaak wisselende diensten werken, is dit niet zo makkelijk te berekenen en al helemaal niet specifiek.
Daarom zou ik graag van verschillende mensen horen wat zij aan ORT verdienen per maand, om zo toch een klein beetje een beeld te krijgen.
Heb je de CAO al door gelezen? ORT is een percentage wat je krijgt bovenop je normale uurloon wat voor iedereen anders is. Het percentage verschilt ook nog eens per tijdstip.
Iemand die alleen maar doordeweeks en dagdiensten werkt, krijgt natuurlijk minder dan iemand die iedere week nachtdiensten draait of weekenden werkt.
Ja dat weet ik, en juist door de wisselende diensten ben ik dus eigenlijk benieuwd hoeveel toeslaguren mensen gemiddeld per maand draaien, en omdat de percentages per werktijd verschillend zijn vroeg ik naar het bedrag in euro's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven