gezocht Mevr. van [...] -> belangrijke mails bij mij
donderdag 19 december 2019 om 14:50
ik woon zelf in het buitenland en krijg sinds 2 weken mails voor deze mevrouw van een instantie. Ik weet dat ze een zoon en en dochter heeft (en hoe ze heten)
we moeten dus een mailadres hebben wat op elkaar lijkt.
Deze mevrouw moet uit omgeving Arnhem. Renkum, Rheden komen, ik bel die instantie schijnbaar steeds buiten hun bereikbare tijden.
Als ze zich niet meldt loopt ze iets mis en dat zou ik jammer vinden.
Misschien kan de Viva Gemeenschap helpen?
we moeten dus een mailadres hebben wat op elkaar lijkt.
Deze mevrouw moet uit omgeving Arnhem. Renkum, Rheden komen, ik bel die instantie schijnbaar steeds buiten hun bereikbare tijden.
Als ze zich niet meldt loopt ze iets mis en dat zou ik jammer vinden.
Misschien kan de Viva Gemeenschap helpen?
donderdag 19 december 2019 om 15:13
Ik heb dit ook eens gehad met fysieke post van een instantie. Emailadres opgezocht, drie keer gemaild met de melding dat persoon X niet op dit adres woonde maar de brieven bleven gewoon komen, tot aanmaningen toe. Toen ik na vaak bellen eindelijk iemand aan de telefoon kreeg daar , was ik niet zo aardig meer
TO, ik denk dat je toch moet bellen...

TO, ik denk dat je toch moet bellen...
donderdag 19 december 2019 om 15:15
yup maar ik kan de resultaten moeilijk "inperken" omdat ik met die regio helemaal niet bekend ben.
En eerst dacht ik niet mijn probleem, dan had ze maar goed leesbaar moeten schrijven, ik heb gedaan wat ik kon door instantie te melden verkeerd mailadres, door zelfs berichten achter te laten.
Maar dan denk ik ze heeft niet voor niks om deze soort ondersteuning gevraagd en als ze zich niet meldt, dan vervalt het.
En eerst dacht ik niet mijn probleem, dan had ze maar goed leesbaar moeten schrijven, ik heb gedaan wat ik kon door instantie te melden verkeerd mailadres, door zelfs berichten achter te laten.
Maar dan denk ik ze heeft niet voor niks om deze soort ondersteuning gevraagd en als ze zich niet meldt, dan vervalt het.

donderdag 19 december 2019 om 15:20
Ik zou gewoon wat mensen een pb bericht sturen, met de simpele tekst of ze ..... kennen. Dat je voor haar een bericht hebt ontvangen, en dat je deze wilt doorsturen, en of ze contact gegevens hebben van desbetreffend familie lid. (of jullie met elkander in contact wilt brengen).Livingston schreef: ↑19-12-2019 15:15yup maar ik kan de resultaten moeilijk "inperken" omdat ik met die regio helemaal niet bekend ben.
Zo heb ik ook wel eens berichten ontvangen voor een familielid voor mij. En ik ben daar blij mee, juist omdat daardoor dat familielid de juist zo benodigde hulp kon krijgen.

donderdag 19 december 2019 om 15:32

donderdag 19 december 2019 om 15:33
Dat kan bij Gmail of Hotmail in ieder geval niet, want die accepteren geen nieuwe e-mailadressen die maar een punt verschillen met een al bestaand e-mailadres.

donderdag 19 december 2019 om 15:33
Ik zou geen trek hebben om een soort speurhond te gaan spelen. Je hebt herhaaldelijk mail retour afzender gestuurd met de vermelding dat jij 'niet' Mevr. ## bent.
Daarmee zou het voor mij verder ophouden.
+ dat ik altijd wel voorzichtig ben met mail berichten waarin ik zogezegd van alles ga mislopen als ik niet reageer.. ik geloof daar niet zo in.
Als hun intenties oprecht zijn zullen ze vast meer hebben dan enkel een e-mail adres van Mevr. Adres en telefoonnummer bijvoorbeeld. Is verder niet jouw zorg.
Daarmee zou het voor mij verder ophouden.
+ dat ik altijd wel voorzichtig ben met mail berichten waarin ik zogezegd van alles ga mislopen als ik niet reageer.. ik geloof daar niet zo in.
Als hun intenties oprecht zijn zullen ze vast meer hebben dan enkel een e-mail adres van Mevr. Adres en telefoonnummer bijvoorbeeld. Is verder niet jouw zorg.
donderdag 19 december 2019 om 15:35

donderdag 19 december 2019 om 15:53
Vlg. mij heeft iemand van die instantie dit gelezen... waar ik eerder geen enkele reactie kreeg, heb ik nu ineens een mail dat ze mijn adres uit hun database verwijdert hebben.
Daarop heb ik meteen teruggestuurd of ze dan wel andere manieren hebben om die dame te contacteren, ook daar prompt een reactie dat ze mevrouw telefonisch hebben kunnen bereiken en dat allles goedkomt.
Ben ik blij mee
mag ik zelf de naam van die mevr. uit mijn postings verwijderen of moet een mod dat doen?
Daarop heb ik meteen teruggestuurd of ze dan wel andere manieren hebben om die dame te contacteren, ook daar prompt een reactie dat ze mevrouw telefonisch hebben kunnen bereiken en dat allles goedkomt.
Ben ik blij mee

mag ik zelf de naam van die mevr. uit mijn postings verwijderen of moet een mod dat doen?
donderdag 19 december 2019 om 15:55
Pindakaasjes schreef: ↑19-12-2019 15:50Als die instantie haar dringend hulp willen bieden, gaan ze toch niet enkel mailen??
En dan is er ook nog eens herhaaldelijk aangegeven door t.o dat dit e-mail adres niet van Mevr ## is!.
Ik zou het lekker onder spam zetten en er verder niet intrappen.
weet ik toch niet hoe dat nu in Nederland werkt inmiddels? Ik woon er al heel lang niet meer.
Is zowiezo een wonder dat dit in het buitenland bij een Nederlandse terechtkomt.
had het al op mijn FB gezet vorige week, maar ja mijn familie komt uit het hoge noorden van NL, dus dat bereikte niemand.

donderdag 19 december 2019 om 15:58
Oh ja, daar had ik niet aan gedacht. Hulp vragen ligt wat gevoeliger inderdaad.Livingston schreef: ↑19-12-2019 15:49Nitflex, weet je ik zou dat misschien niet doen / durven ben eigenlijk niet zo moedig
en ons mailadres is een voornaam PUNT voornaam bij gmail...
en man en ik hebben de mannelijke en vrouwelijke variatie van een voornaam.
Ja, een letter verschil kan wel, maar alleen een punt verschil niet.
Maar goed, het is opgelost.

donderdag 19 december 2019 om 16:07
Livingston schreef: ↑19-12-2019 15:57Deze mevrouw was iets voor haar kinderen misgelopen.
en gezien de instantie heeft mevrouw het verre van breed.
Nou, je schreef het al. Ze hadden dus gewoon een tel.nmr van Mevrouw (en een postadres hebben zo ook echt wel). Niks aan de hand dus.
Daar ga je toch geen hele speurtocht voor op touw zetten?!

Laat die betreffende instantie lekker zelf de zaken op orde brengen.. daar ben jij toch niet voor?

donderdag 19 december 2019 om 16:12
Dit wist ik niet. Hoef ik niet meer bang te zijn dat ik weer mail van iemand anders krijg.
geneet van 't laeve