gezocht Mevr. van [...] -> belangrijke mails bij mij
donderdag 19 december 2019 om 14:50
ik woon zelf in het buitenland en krijg sinds 2 weken mails voor deze mevrouw van een instantie. Ik weet dat ze een zoon en en dochter heeft (en hoe ze heten)
we moeten dus een mailadres hebben wat op elkaar lijkt.
Deze mevrouw moet uit omgeving Arnhem. Renkum, Rheden komen, ik bel die instantie schijnbaar steeds buiten hun bereikbare tijden.
Als ze zich niet meldt loopt ze iets mis en dat zou ik jammer vinden.
Misschien kan de Viva Gemeenschap helpen?
we moeten dus een mailadres hebben wat op elkaar lijkt.
Deze mevrouw moet uit omgeving Arnhem. Renkum, Rheden komen, ik bel die instantie schijnbaar steeds buiten hun bereikbare tijden.
Als ze zich niet meldt loopt ze iets mis en dat zou ik jammer vinden.
Misschien kan de Viva Gemeenschap helpen?

donderdag 19 december 2019 om 16:13
Geweldig dat er nog mensen bestaan die wel wat voor een ander over hebben zonder er zelf waar voor terug te moeten krijgen.Pindakaasjes schreef: ↑19-12-2019 16:07Nou, je schreef het al. Ze hadden dus gewoon een tel.nmr van Mevrouw (en een postadres hebben zo ook echt wel). Niks aan de hand dus.
Daar ga je toch geen hele speurtocht voor op touw zetten?!![]()
Laat die betreffende instantie lekker zelf de zaken op orde brengen.. daar ben jij toch niet voor?![]()
Top TO! Je kan de mods vragen je topic te verwijderen ivm privacy’.

donderdag 19 december 2019 om 16:28
Heb je wel eens gehoord van gewoon willen helpen, aardig zijn, jeweetwel, #doeslief?Pindakaasjes schreef: ↑19-12-2019 16:07Nou, je schreef het al. Ze hadden dus gewoon een tel.nmr van Mevrouw (en een postadres hebben zo ook echt wel). Niks aan de hand dus.
Daar ga je toch geen hele speurtocht voor op touw zetten?!![]()
Laat die betreffende instantie lekker zelf de zaken op orde brengen.. daar ben jij toch niet voor?![]()
Djiez wat een asociaal gedrag vertoon jij zeg.

donderdag 19 december 2019 om 16:35

donderdag 19 december 2019 om 16:54
streepjesdekbed schreef: ↑19-12-2019 16:28Heb je wel eens gehoord van gewoon willen helpen, aardig zijn, jeweetwel, #doeslief?
Djiez wat een asociaal gedrag vertoon jij zeg.
T'is toch wat he?! en dat terwijl het bijna Kerst is.
Gelukkig zijn er nog mensen zoals jij.
donderdag 19 december 2019 om 18:43
donderdag 19 december 2019 om 18:46
Had mijn elleboog gebroken. Ben nog aan het revalideren.
En met jou?
Geen bijzonderheden

donderdag 19 december 2019 om 18:49
Dan is de mod nog niet langs geweest

donderdag 19 december 2019 om 18:54
heb het mod al gevraagd

donderdag 19 december 2019 om 19:41
Chagrijn.Pindakaasjes schreef: ↑19-12-2019 16:54T'is toch wat he?! en dat terwijl het bijna Kerst is.
Gelukkig zijn er nog mensen zoals jij.
donderdag 19 december 2019 om 19:46
Jongste?? Heb je er twee?Livingston schreef: ↑19-12-2019 18:56jongste schreeuwt bij elke ziektegolf ik doe mee, daarnaast toch duidelijk problemen door ongeluk dus veel therapien
Geen bijzonderheden
donderdag 19 december 2019 om 21:21
O ja
Geen bijzonderheden