Werk & Studie alle pijlers

Gezocht

07-09-2009 14:44 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een baan

Ik heb een vastebaan en ik werk daar al 13 jaar met heel erg veel plezier.

Maar helaas is het maar een baan van gemiddeld 10 uur in de week.

Nu zoek ik wat meer uren werk , en ik soliciteer al heel lang , maar ik heb mijn leeftijd niet mee en ik heb maar een lbo opleiding dat was vroeger lager beroeps onderwijs .net zo iets als nu VMBO is .

Ik ben 49 .

Ik zoek een baan het liefst voor in het weekend ,en op de Maandag dan ben ik ook altijd vrij.

Avond uren zou ook mogelijk zijn zolang het wel in omgeving Amsterdam is en bereik baar met openbaar vervoer.

Het maakt me niet uit wat voor werk in een winkel of in de productie of schoonmaken is voor mij ook geen probleen ik wil alles aanpakken.

Zijn er mischien mensen die tips hebben of mischien werkgevers?

Ik zou er heel erg blij mee zijn
Maupie, ik denk dat je beter af bent bij de volgende sites:

- www.werk.nl

- www.monsterboard.nl

- www.nationalevacaturebank.nl

Bij het UWV kun je je ook inschrijven als je géén WW-uitkering wilt of nodig bent. Zij kunnen je een werkcoach toewijzen die jou kan helpen je (beter) te presenteren aan potentiële werkgevers. Bijvoorbeeld met sollicitatietrainingen of je helpen gerichter te zoeken naar werk dan op de wijze waarop je nu in heel algemene termen je vraag hier stelt.

Succes,

TD
quote:Tia Dalma schreef op 07 september 2009 @ 14:59:

Maupie, ik denk dat je beter af bent bij de volgende sites:

- www.werk.nl

- www.monsterboard.nl

- www.nationalevacaturebank.nl

Bij het UWV kun je je ook inschrijven als je géén WW-uitkering wilt of nodig bent. Zij kunnen je een werkcoach toewijzen die jou kan helpen je (beter) te presenteren aan potentiële werkgevers. Bijvoorbeeld met sollicitatietrainingen of je helpen gerichter te zoeken naar werk dan op de wijze waarop je nu in heel algemene termen je vraag hier stelt.

Succes,

TD