HBO-V deeltijd
vrijdag 30 december 2005 om 15:59
Hoi,
Ik zit eraan te denken de HBO-V opleiding in deeltijd te doen, omdat ik eigenlijk niets wil met mijn huidige studie. Ik heb helemaal geen ervaring in deze richting. Wie kan me hier iets meer over vertellen? Want ik heb al ff gekeken bij de school waar ik die wil volgen en daar hoef je 1 dag in de week naar school. Maar ik neem aan dat je ook stages moet lopen etc. Alle ervaringen zijn welkom.
Ik zit eraan te denken de HBO-V opleiding in deeltijd te doen, omdat ik eigenlijk niets wil met mijn huidige studie. Ik heb helemaal geen ervaring in deze richting. Wie kan me hier iets meer over vertellen? Want ik heb al ff gekeken bij de school waar ik die wil volgen en daar hoef je 1 dag in de week naar school. Maar ik neem aan dat je ook stages moet lopen etc. Alle ervaringen zijn welkom.
dinsdag 3 januari 2006 om 23:33
Eerste 2 stages waren leuk voor 10 weken. Dacht altijd dat mn hart in
het ziekenhuis lag. Die stage kreeg ik in het 3e jaar. En dat is me zo
verschrikkelijk tegengevallen. Vandaar pas dat ik er zo laat achter
kwam. Heeft me behoorlijk wat energie gekost om door te gaan, maar
gelukkig wel gedaan, want een hbo-diploma is altijd handig!! En weer
een ervaring rijker!
het ziekenhuis lag. Die stage kreeg ik in het 3e jaar. En dat is me zo
verschrikkelijk tegengevallen. Vandaar pas dat ik er zo laat achter
kwam. Heeft me behoorlijk wat energie gekost om door te gaan, maar
gelukkig wel gedaan, want een hbo-diploma is altijd handig!! En weer
een ervaring rijker!
woensdag 4 januari 2006 om 11:03
quote:
Hallo!
Ja ik ben vorig jaar (dat klinkt gek, zomer 2005 dus) afgestudeerd. Helaas kwam ik er in het 3e jaar achter dat verpleegkundige zijn nix voor mij is. Ik vond het zonde om 3 jaar studie weg te gooien, dus ben wel doorgegaan. Ik ben nu dus ook niet werkzaam als vplk, maar doe iets anders. Ik denk erover om in sept een nieuwe studie te gaan doen, maar ik weet nog niet goed wat.