Werk & Studie alle pijlers

HBO-V deeltijd

30-12-2005 15:59 2194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zit eraan te denken de HBO-V opleiding in deeltijd te doen, omdat ik eigenlijk niets wil met mijn huidige studie. Ik heb helemaal geen ervaring in deze richting. Wie kan me hier iets meer over vertellen? Want ik heb al ff gekeken bij de school waar ik die wil volgen en daar hoef je 1 dag in de week naar school. Maar ik neem aan dat je ook stages moet lopen etc. Alle ervaringen zijn welkom.
Vandaag weer hard gewerkt aan het zorgadvies. Wat een toestand is dat. Suus, ben wel blij dat we jouw advies als referentiemateriaal hebben, want op school is de uitleg zeer beperkt. Weet je nog wat je er voor gekregen hebt?

Nu alleen nog even wat theorie in mijn hoofd stampen. Sinterklaascadeau'tjes halen, eten koken en boterhammen smeren.

En tsja, als eerstejaars student ben ik natuurlijk hartstikke vrij. Alleen jammer dat meneer Annelize met kerst moet werken "It will be loooonely this Christmas...."

Aaaaah, zit ik naar buiten te kijken, zwemmen er opeens 12 zwanen. Maar het kunnen ook ganzen zijn, want er zit 1 bruine tussen. Ik ben ook zo'n wonder der natuur... Ik zie dat verschil weer eens niet...
Voor Annelize,

Dit is een zwaan:

En dit is een gans:

Dit is de witte uitvoering ervan:

Een zwaan is meestal veel sierlijker. Het feit dat je een bruine hebt gezien, zal eerder wijzen op een gans.

Groetjes MDF
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Hoi Annelize en MDF

Ik wil hier als aspirant vogelkijker nog op reageren dat een jonge zwaan ook bruinig is. Dus dat Annelize ook nog een jonge zwaan heeft kunnen zien. Het duurt een jaar voor de zwanen helemaal wit zijn. Om het maar weer moeilijker te maken...

Groeten, Scheepje

PS Niet happen hoor...
Hallo,