Help nodig om bedrijf opstarten
donderdag 16 oktober 2014 om 17:31
donderdag 16 oktober 2014 om 17:41
donderdag 16 oktober 2014 om 17:58
donderdag 16 oktober 2014 om 18:11
Ja ik heb wel cursus gehad ik heb diploma niveau 2 ,.maar ik werk in huishouding bij de hotel en zo veel praat ik niet ,mijn IQ wordt minder daarom wil ik verder ,ik wil niet blijven hangen quote:ikeaverslaafde schreef op 16 oktober 2014 @ 17:37:
Niet om lullig te doen, maar ik zou beginnen met een cursus Nederlands. Zo kom je professioneler over.
Niet om lullig te doen, maar ik zou beginnen met een cursus Nederlands. Zo kom je professioneler over.
donderdag 16 oktober 2014 om 18:38
Het was startersdag maar de hele avond was presentatie van een van andere bekende IC bedrijf ,dus veel mensen waren niet zo blij mee . Mijn moedertaal is Oekrainse .quote:Supersoulfighter schreef op 16 oktober 2014 @ 18:14:
Miralite: wat vond je niet duidelijk tijdens de startersdag van de KvK voor kleine bedrijven? Alle bedrijven beginnen klein Of bedoel je voor ZZP'ers (zelfstandige zonder personeel)?
En mag ik vragen of Nederlands jouw moedertaal is? Vraag is al beantwoord.
Miralite: wat vond je niet duidelijk tijdens de startersdag van de KvK voor kleine bedrijven? Alle bedrijven beginnen klein Of bedoel je voor ZZP'ers (zelfstandige zonder personeel)?
En mag ik vragen of Nederlands jouw moedertaal is? Vraag is al beantwoord.
donderdag 16 oktober 2014 om 19:01
Volg s.v.p. gewoon nóg een startersdag bij de KvK.
Zomaar inschrijven bij KvK en gaan beginnen, is echt niet handig.
Voor je het weet heb je een voorlopige aanslag van de Belastingdienst in je brievenbus. Je moet ook weten of je BTW moet gaan heffen of niet, hoe je je boekhouding moet inrichten.
Ga niet zomaar iets doen.
Zomaar inschrijven bij KvK en gaan beginnen, is echt niet handig.
Voor je het weet heb je een voorlopige aanslag van de Belastingdienst in je brievenbus. Je moet ook weten of je BTW moet gaan heffen of niet, hoe je je boekhouding moet inrichten.
Ga niet zomaar iets doen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
donderdag 16 oktober 2014 om 19:18
quote:miedo schreef op 16 oktober 2014 @ 19:12:
Leuk die EU..anderen die het geld hier wegkapen
Wat een nare opmerking Miedo! Bah.
TO, je kunt ook een gesprek bij de KvK aangaan. Dan kun je je idee uitwerken en je vragen alvast op papier zetten. Als ik het goed begrepen heb, kun je via de site van het KvK starterscentrum een afspraak maken. Succes
Leuk die EU..anderen die het geld hier wegkapen
Wat een nare opmerking Miedo! Bah.
TO, je kunt ook een gesprek bij de KvK aangaan. Dan kun je je idee uitwerken en je vragen alvast op papier zetten. Als ik het goed begrepen heb, kun je via de site van het KvK starterscentrum een afspraak maken. Succes
donderdag 16 oktober 2014 om 19:56
Er zijn bureau's die bemiddelen tussen jou en een potentiële klant. Voordeel: zij hebben een klantenkring dus je hoeft zelf niet op zoek, je verzekering en pensioen is geregeld etc. Nadeel is uiteraard dat zij ook geld willen verdienen.
In elk geval helpt het als je professioneel overkomt. Dus correct gekleed, geen lange nepnagels waarmee je niet in een emmer sop wilt etc. Kies een professionele naam en mailadres. Dus niet Kimmie1988@xxxxx. Laat kaartjes drukken zodat je die een potentiële meteen kunt geven. Als je zzp-er gaat worden moet je je administratie goed regelen of laten regelen.
Succes. Ik heb respect voor mensen die van aanpakken houden.
In elk geval helpt het als je professioneel overkomt. Dus correct gekleed, geen lange nepnagels waarmee je niet in een emmer sop wilt etc. Kies een professionele naam en mailadres. Dus niet Kimmie1988@xxxxx. Laat kaartjes drukken zodat je die een potentiële meteen kunt geven. Als je zzp-er gaat worden moet je je administratie goed regelen of laten regelen.
Succes. Ik heb respect voor mensen die van aanpakken houden.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
donderdag 16 oktober 2014 om 21:14
donderdag 16 oktober 2014 om 21:16
quote:miralite schreef op 16 oktober 2014 @ 21:14:
Bij deze wil ik jullie graag bedanken . Ik voel mij een stuk sterker staan met uw adviezen.Ik ga aan de slag met uw adviezen en ik ga ervan uit dat het zal goed gaan . Even alles op het rijtje zetten . En het komt goed . Andere landen andere regels . Goed van je! Succes ermee!
Bij deze wil ik jullie graag bedanken . Ik voel mij een stuk sterker staan met uw adviezen.Ik ga aan de slag met uw adviezen en ik ga ervan uit dat het zal goed gaan . Even alles op het rijtje zetten . En het komt goed . Andere landen andere regels . Goed van je! Succes ermee!