Werk & Studie alle pijlers

Help nodig om bedrijf opstarten

16-10-2014 17:31 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen ,

Ik woon in NL 3 jaar ,heb 3 jaar in hotel in huishouding gewerkt .

Mijn vraag is ,wie heeft voor mij : advies , tips, help ,uitleg, voorbeelden uit eigen ervaring , hoe opstart ik eigen bedrijf huishoudelijke hulp . Hoe krijg ik klanten binnen . Wie hebt advies voor me of help.
Lézen, Stora, lézen.
Ga naar de KvK, daar helpen ze starters graag op weg
Niet om lullig te doen, maar ik zou beginnen met een cursus Nederlands. Zo kom je professioneler over.
Wil je bij mensen gaan schoonmaken? Begrijp ik dat goed? Hang advertenties neer in supermarkten en gooi blaadjes binnen bij huizen in de buurt (alleen als ze geen nee sticker hebben).

Je zal je wel moeten aanmelden als kvk en je inkomsten opgeven aan de belastingdienst.
Hartstikke bedankt iedereen , voor de snelle reacties . Ja gewoon schoonmaakbedrijf bij particulieren . Ik ben geweest bij de Startersdag , maar het is niet zo duidelijk voor zo klein bedrijven . Dus als eerst KVK ,tweede advertenties en blaadtjes en dan afwachten .
Lézen, Thora, lézen. quote:StoraHuntur schreef op 16 oktober 2014 @ 17:32:

Lézen, Stora, lézen.
Ja ik heb wel cursus gehad ik heb diploma niveau 2 ,.maar ik werk in huishouding bij de hotel en zo veel praat ik niet ,mijn IQ wordt minder daarom wil ik verder ,ik wil niet blijven hangen quote:ikeaverslaafde schreef op 16 oktober 2014 @ 17:37:

Niet om lullig te doen, maar ik zou beginnen met een cursus Nederlands. Zo kom je professioneler over.
Een ondernemer wacht nooit af.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Miralite: wat vond je niet duidelijk tijdens de startersdag van de KvK voor kleine bedrijven? Alle bedrijven beginnen klein Of bedoel je voor ZZP'ers (zelfstandige zonder personeel)?

En mag ik vragen of Nederlands jouw moedertaal is? Vraag is al beantwoord.
Het was startersdag maar de hele avond was presentatie van een van andere bekende IC bedrijf ,dus veel mensen waren niet zo blij mee . Mijn moedertaal is Oekrainse .quote:Supersoulfighter schreef op 16 oktober 2014 @ 18:14:

Miralite: wat vond je niet duidelijk tijdens de startersdag van de KvK voor kleine bedrijven? Alle bedrijven beginnen klein Of bedoel je voor ZZP'ers (zelfstandige zonder personeel)?

En mag ik vragen of Nederlands jouw moedertaal is? Vraag is al beantwoord.
Volg s.v.p. gewoon nóg een startersdag bij de KvK.

Zomaar inschrijven bij KvK en gaan beginnen, is echt niet handig.

Voor je het weet heb je een voorlopige aanslag van de Belastingdienst in je brievenbus. Je moet ook weten of je BTW moet gaan heffen of niet, hoe je je boekhouding moet inrichten.

Ga niet zomaar iets doen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Leuk die EU..anderen die het geld hier wegkapen
quote:miedo schreef op 16 oktober 2014 @ 19:12:

Leuk die EU..anderen die het geld hier wegkapenStel je niet aan.

Wat een nare opmerking Miedo! Bah.

TO, je kunt ook een gesprek bij de KvK aangaan. Dan kun je je idee uitwerken en je vragen alvast op papier zetten. Als ik het goed begrepen heb, kun je via de site van het KvK starterscentrum een afspraak maken. Succes
Miedo: start een boerderij daaro. Dat mag ook.
Been there, done that, got the T-shirt.

Heeft to jouw geld weggekaapt dan?
quote:milouda schreef op 16 oktober 2014 @ 19:28:

[...]

Heeft to jouw geld weggekaapt dan?Ik heb het toch niet over mijn geld, maar over het geld wat Nederlandse bedrijven hopen binnen te halen.
quote:miedo schreef op 16 oktober 2014 @ 19:29:

[...]

Ik heb het toch niet over mijn geld, maar over het geld wat Nederlandse bedrijven hopen binnen te halen.Heb je weleens nagedacht over het aantal Nederlandse ondernemers in Bulgarije, Roemenie, Hongarije etc...?
Er zijn bureau's die bemiddelen tussen jou en een potentiële klant. Voordeel: zij hebben een klantenkring dus je hoeft zelf niet op zoek, je verzekering en pensioen is geregeld etc. Nadeel is uiteraard dat zij ook geld willen verdienen.

In elk geval helpt het als je professioneel overkomt. Dus correct gekleed, geen lange nepnagels waarmee je niet in een emmer sop wilt etc. Kies een professionele naam en mailadres. Dus niet Kimmie1988@xxxxx. Laat kaartjes drukken zodat je die een potentiële meteen kunt geven. Als je zzp-er gaat worden moet je je administratie goed regelen of laten regelen.

Succes. Ik heb respect voor mensen die van aanpakken houden.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Geld wegkapen - het is uitkering krijgen.En ik vind dat opmerking discriminatie.quote:miedo schreef op 16 oktober 2014 @ 19:12:

Miedo, je naam veronderstelt dat je zelf ook geen Nederlandse bent.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Bij deze wil ik jullie graag bedanken . Ik voel mij een stuk sterker staan met uw adviezen.Ik ga aan de slag met uw adviezen en ik ga ervan uit dat het zal goed gaan . Even alles op het rijtje zetten . En het komt goed . Andere landen andere regels .
quote:miralite schreef op 16 oktober 2014 @ 21:14:

Bij deze wil ik jullie graag bedanken . Ik voel mij een stuk sterker staan met uw adviezen.Ik ga aan de slag met uw adviezen en ik ga ervan uit dat het zal goed gaan . Even alles op het rijtje zetten . En het komt goed . Andere landen andere regels . Goed van je! Succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven