Hobby's op CV?
donderdag 1 juni 2017 om 08:56
Toen ik solliciteerde op een administratieve functie op de financiële afdeling had ik mijn hobby's er wel op staan (meubels stofferen, kleding naaien en haken/breien) Dat vonden ze juist een pré want dat liet zien dat ik creatief kon denken.
Het is maar net hoe de recruiter er naar kijkt denk ik.
Het is maar net hoe de recruiter er naar kijkt denk ik.
c_estelle wijzigde dit bericht op 01-06-2017 09:13
0.50% gewijzigd
donderdag 1 juni 2017 om 09:00
vrijdag 2 juni 2017 om 07:54
Ik heb ze erop gezet. Sommige bedrijven vinden persoonlijkheid bijv belangrijker en door je hobbys erop te zetten krijgen ze op dat vlak ook een beetje een beeld van je.
Ik heb erop gezet dat ik van reizen,duiken en hiken houdt, daar werd wel naar gevraagd op mijn gesprek, gewoon als interesse. Kan leuke ijsbreker zijn
Ik heb erop gezet dat ik van reizen,duiken en hiken houdt, daar werd wel naar gevraagd op mijn gesprek, gewoon als interesse. Kan leuke ijsbreker zijn
vrijdag 2 juni 2017 om 08:00
Zijn er echt mensen die dat op hun cv zetten?
Ik vind Netflixen ook heel leuk, maar geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om dat op mijn cv te zetten. Dat valt voor mij in de categorie shoppen, feesten en op een terrasje zitten
Ik heb m'n hobbies ook op m'n cv. Ze zeggen iets over wie ik ben. Eigenlijk komen hobbies inderdaad ook altijd wel ter sprake.