Werk & Studie alle pijlers

Hoe begin ik een eigen webshop? Tips voor inkopen!

01-08-2012 14:24 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva lezeressen,



Ik wil graag een aantal tips van meiden die een eigen webshop hebben tot betrekking inkoop etc. Het lijkt mij ontzettend leuk om kleding te verkopen, alleen zie ik door de bomen de bos niet meer. Ik weet namelijk niet waar ik het beste de kleding kan inkopen. Ik heb heel veel afgespeurd op internet, maar kom niet echt iets tegen. Zelf bevind ik mij niet tussen mensen die er verstand van hebben, dus ik hoop dat jullie mij een paar tips kunnen geven die mij een beetje opweg kunnen helpen!!



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
hej Sunnyday83 was benieuwd hoe het ervoor staat in je zoektocht. ik herken het helemaal! zit in dezelfde fase (ander segment), mss kunnen we contacten?
Het zou grappig zijn als ze nu 4 jaar later een bloeiende webshop heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:sunnydays83 schreef op 01 augustus 2012 @ 15:06:

Daarom zou ik graag tips willen krijgen van mensen die al een eigen webshop hebben.

En natuurlijk mijn allereerste vraag; waar doe je de inkopen? En jij denkt dat iemand met een goed draaiende shop jou gaat vertellen hoe jij haar/zijn omzet af kan snoepen ?
Niet geschoten is altijd mis
@bitje dit was 4 jaar geleden dat to deze vraag stelde.
Alle reacties Link kopieren
Beste Sunnydays83,



Ik was bezig met oriënteren naar ideeën voor de webshop die ik volgend jaar ga opzetten.

Allereerst wil ik zeggen dat ik mij verbaas over de negatieve reacties die je op dit forum hebt gekregen.

Ik zou heel graag met je in contact komen om te vragen hoe het nu met je gaat en hoe je alles hebt gedaan.

Ik denk dat ik veel van je kan leren.



Ik hoop dat je dit bericht nog leest omdat dit forum 4 jaar oud is.

Graag ontvang ik je reactie. Of wellicht een positieve reactie van andere lezers die tips hebben.



Even voor de negatieve mensen :

Ik heb mijn diploma als juridisch medewerker in de zakelijke dienstverlening. Naast mijn hbo studie en werkervaring bij justitie weet ik voldoende over zaken doen en het consumentenrecht. Daarbij ben ik zolang ik mij kan herinneren geïnteresseerd geweest in mode en heb mij de afgelopen 9 maanden al voorbereid op het beginnen van een webshop. Dit heb ik gedaan door een nha cursus webshop starten te volgen, heb ik meerdere presentaties van de kvk bezocht, contact gehad met andere ondernemers, boeken gelezen en veel georiënteerd op het web.



Maar een goede ondernemer is altijd bereid om meer te leren ;)



Groetjes Lis
Alle reacties Link kopieren
Verkeerd
Alle reacties Link kopieren
heel oud onderwerp
Alle reacties Link kopieren
heel oud onderwerp
Alle reacties Link kopieren
heel oud onderwerp
Alle reacties Link kopieren
heel oud onderwerp
Alle reacties Link kopieren
Zalando is na 6 jaar (een magere) winst gaan maken.... Dus als je zo'n periode kunt overbruggen zou je een zoveelste webwinkel kunnen overwegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven