Werk & Studie alle pijlers

Hot networkz ervaringen

25-05-2017 22:50 4 berichten
Hey allemaal, ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben bij werken bij Hot networkz.

Ik zou hier promotie werk voor de postcode loterij doen door langs deuren te gaan in verschillende steden.

Ik heb hier al een dagje gewerkt maar ook een sollicitatie gesprek gehad bij een ander bedrijf met hetzelfde principe. Ik heb bij dit ander bedrijf net een wat beter gevoel, denk dat ik daar beter in het team pas.

Hoe geef ik op een nette manier aan dat ik iets anders heb gevonden? Ik heb alleen nog maar een telefoon nummer van de vestiging zelf maar geen idee naar wie ik zou moeten vragen. Ook vraag ik me af of ze moeilijk gaan doen over die ene dag werken en het uitbetalen. Iemand een idee wanneer dit uitbetalen zou zijn?

Als je dit bedrijf zelf niet kent, kan je ook van zo'n soort gelijk bedrijf je ervaringen vermelden en ik wil graag serieuze reacties en niet dat ik het zelf moet uitzoeken of dat je het bedrijf niet kent. Reageer dan niet a.u.b.
Bellen, zeggen 'ik wil ontslag nemen, kun je me doorverbinden met degene die daarover gaat?'.
En die dag, was dat een proefdag? Want die betalen bedrijven over het algemeen niet uit (of dat mag of niet weet ik niet- maar dat is mijn ervaring).
Inderdaad gewoon de vestiging bellen en zeggen dat je een beter aanbod hebt gekregen. Had je wel al een contract ed getekend? Ik neem aan dat je sowieso in je proeftijd zit/zat? Dan kan je zonder opgaaf van reden ontslag nemen.
Alle reacties Link kopieren
Zit je in je proeftijd? Dan kun je sowieso per direct opstappen.
En als jij een contract getekend hebt, dan moeten ze je die dag uitbetalen lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven