Werk & Studie alle pijlers

Hotel de Toekomst

12-01-2011 13:06 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er nog niemand een topic hierover geplaatst? Heb ik dat gemist?

Ik vond het heerlijk dat er op tv gezegd werd: "Vanaf 40 jaar tel je niet meer mee." Omdat dat mijn ervaring ook is bij het solliciteren, maar werkend Nederland dat niet wil geloven (uitgezonderd degenen die over personeelsaanname gaan). Dus als iemand dat nou keihard op tv zegt, heeft dat hopelijk een beetje impact. Misschien gaan dan meer mensen begrijpen hoeveel vakkrachten er aan de kant worden gezet.

En ik ben blij dat bij dit programma iedereen een baan eraan over kan houden. Geen afvallers. Tenzij ze daar zelf voor kiezen.

Maar ik had niet verwacht dat ze er ook theorie bij kregen. Dacht dat het vooral om het klussen ging en door ervaring leren hoe ze dat hotel moeten gaan runnen.
Als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je ook je mond houden.
Ja, er is al een topic
Linkje?
En wil je het hebben over dat tv-programma of over de stelling dat je als 40-jarige niet meer meetelt en dat iedereen dat óók vindt?

Ik 'ga over personeelsaanname' en ik geloof het nl ook niet hoor...
Ik wil(de) het met name hebben over het tv-programma.

Link gevonden van het ander topic. Hotel de Toekomst
Voor als je in het vervolg iets zoekt.....

Rechtsboven staat een google zoekvak, die zoekt specifiek op de viva-site
Mooi, dat scheelt mij weer een uiteenzetting over selffulfilling prophecies en aangenomen mantra's.
Wat een stelletje loosers in dat programma een aantal doet het goed maar als je daar hard werkt is het in de ogen van anderen ook al niet goed.

Jan is echt verschrikkelijk daar kun je de oorlog mee winnen,zulke mensen moet je gewoon hun uitkering stoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven