Werk & Studie alle pijlers

Iemand ervaring als planner?

12-04-2019 15:48 33 berichten
De laatste tijd los ik op mijn werk de gaten in het rooster op.
Erg leuk om te doen. Helaas is er geen vacature als planner bij ons vrij.
Maar wat lijkt mij dit leuk om te doen. Werk in de zorg trouwens....
Nu dacht ik, waarom ga ik niet gewoon solliciteren als planner.
Maar hoe pak ik dit het beste aan, wie kan mij daarbij helpen?
Echt vacatures als planner of roosteraar in de zorg kom ik niet echt tegen hier in de buurt.
Maar wel planner in de transport wereld bijv.
Wie kan mij hier advies in geven of is zelf planner en heeft tips voor mij?
Planner in de logistiek is denk ik wel heel anders als personeelsplanner in de zorg?
littlemissvixen schreef:
14-04-2019 22:00
Ik werk als roostermaker/expert onderwijslogistiek op een mbo school. Als dit je trekt (ik vind het fantastisch), in september gaat er een post bachelor opleiding Expert Onderwijslogistiek van start.

Wat voor achtergrond heb je? En wat voor persoonlijkheid? Je moet én goed zijn in puzzelen (wiskunde), én in communicatie, en daarnaast moet je enorm stressbestendig zijn. Past je dit?
Zoiets lijkt mij ook erg leuk. Alleen echt ervaring heb ik er niet in. Ik werk als Helpende, maar heb wel mbo 3 niveau gehaald in een winkel branche.
Wiskunde is iets wat ik jaren geleden heb gedaan. Maar of ik er nog goed in ben? Geen idee... vind het wel erg leuk om te puzzelen met dingen zeg maar...

Wat voor niveau moet je hebben voor een functie zoals jij? En is het veel zitten?
Heb wel een paar keer eenvacature als dit gezien en dat lijkt mij erg leuk.
hadea1 schreef:
15-04-2019 10:42
Ik ken een soort gelijke functie uit de communicatie-branche als traffic manager:
https://www.vacatures.nl/functie/traffic-manager/
Dit is dan denk ik weer niet wat voor mij.
Alle reacties Link kopieren
PepenmuntThee schreef:
15-04-2019 20:10