Werk & Studie alle pijlers

Ik heb ontslag genomen, hoe laat ik eea netjes achter?

16-08-2022 12:03 27 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik werk nu een aantal jaar bij een klein bedrijf. De functie die ik vervul was een functie die niet bestond. Ik heb dus alles opgezet wbt de werkzaamheden en een opleiding gevolgd. Nu zijn er een aantal zaken voorgevallen die wat mij betreft dusdanig ernstig zijn naar mij toe dat ik niet langer kan/wil werken voor dat bedrijf.

Ik heb dus ontslag genomen per 1 september. Op tijd in alle redelijkeheid en transparant. Ik heb er verder ook geen groot ding van gemaakt. Ik heb nog een maand vakantie ivm de vele overuren die ik gemaakt heb tbv extra werkzaamheden die niet binnen mijn eigenlijke takenpakket vielen.

Nu vraagt mijn werkgever het volgende. Of ik werkinstructies wil maken, hoeveel tijd ik kwijt ben aan mijn werkzaamheden (laatste is lastig, ik heb een creatief beroep), of ik een inwerkschema wil maken voor mijn vervanger mochten ze niet op tijd iemand vinden, of ik een functieprofiel wil maken en of ik een vacaturetekst wil schrijven.
Ik vind het nogal wat. Willen jullie mij adviseren wat redelijk is?
missmarple wijzigde dit bericht op 12-09-2022 09:57
Reden: Spelfouten
15.07% gewijzigd
"The secret of getting ahead is getting started."
- Agatha Christie
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee is ook een antwoord.
Als jij ontslag hebt genomen omdat er foute dingen zijn voorgevallen dan hoef je echt je best niet te doen voor je werkgever.

Ik zou geen schop nageven. Maar jij laat niet expres een rommel achter. Je gaat alleen geen energie steken in je opvolging omdat jij er per direct (met reden zeg je) vertrekt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou het eea bij elkaar Googelen:
vacaturetekst die vergelijkbaar is / functieprofiel idem