Werk & Studie alle pijlers

Ik zoek toiletjuffrouwen van o.a. hema, station enz.

27-10-2010 15:03 59 berichten
Hoe kan ik in contact met hen komen? Is er een organisatie waar deze vrouwen bij zijn aangesloten?

Of moet ik echt ieder openbaar toilet langs in NL om met hen te praten? Weet iemand dit misschien?

Ik kreeg vannacht ineens een heel goed idee (tenminste, dat vind ik ) en wil graag met hen sparren en weten wat zij er van vinden.

Ik heb al gezocht op Google en Hyves (wie weet is er een toiletjuffrouwen hyves), maar kan niets vinden.

Kan iemand mij misschien helpen?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, maar ik ben érg benieuwd naar het idee
668, the neighbour of the Beast
Ja, wat zei zecht.

Misschien word ik wel keihard uitgelachen...

Maar wie niet waagt...
nou dat wil ik dus ook wel weten SPIT IT OUT!
Of wil je dat we gaan raden? zou ik je trouwens niet adviseren, de dames hier zijn heel creatief!
Ehhh, is dit een oproepje?

Maar wat mij opvalt is dat er steeds minder juffrouwen zijn, steeds vaker zie je alleen maar een bordje of een afgesloten bakje en geen juffrouw, ook niet iemand die bezig is met schoonmaken....

Ben ook erg benieuwd wat je idee is.

Dat als je zelf een doekje over de bril haalt je dan voor de helft van de prijs mag?
Vertel, vertel, vertel! Of ga je mee doen met 'het beste idee van NL' ofzo?
Waarom ga je niet een middag de stad in en drink je een kop koffie met ze? Bij de Hema, V&D enzo zitten ze gewoon, vrij aanspreekbaar. Zij weten vast ook waar je grotere groepen van hun vakgenoten kunt tegenkomen

Ben ook bijzonder benieuwd
Hallo?!
Onze Hema heeft een toiletmeneer.
Misschien bij één hema oid (bij ons zit er niemand bij de hema) langs gaan en vragen of er ergens een organisatie of zo voor is.
csu verzorgt alle schoonmaakwerkzaamheden (volgens mij) op (in elk geval) Amsterdam CS, de toiletjuffrouwen (en heren!) zijn daar in dienst.
[quote]Annie Ooi schreef op 27 oktober 2010 @ 15:11:

Ehhh, is dit een oproepje?

Maar wat mij opvalt is dat er steeds minder juffrouwen zijn, steeds vaker zie je alleen maar een bordje of een afgesloten bakje en geen juffrouw, ook niet iemand die bezig is met schoonmaken....

Ben ook erg benieuwd wat je idee is.

Dat als je zelf een doekje over de bril haalt je dan voor de helft van de prijs mag?[/quote]

dit is NIET het beste idee van NL!
quote:Annie Ooi schreef op 27 oktober 2010 @ 15:11:

Dat als je zelf een doekje over de bril haalt je dan voor de helft van de prijs mag?Jij mag nooooit meer raden!
Komt het idee nog? Dan kunnen wij vast meebomen

Ik vind het doekjes-idee ook geniaal hoor.
Oeee ik ben ook benieuwd...Succes!!
de Hema en een toiletjuffrouw/meneer? Bestaan die?

'Mijn' Hema heeft de smerigste toiletten van de stad, maar ze vragen wel geld. Heb er overigens nog nóóit iemand schoon zien maken.
Laat me raden..

je wilt vast een boek schrijven over de rare zaken die toiletjufrouwen meemaken?
Bedankt trouwens, ik moet nu weer aan het werk. Zal straks weer terug komen.
quote:plukjepulk schreef op 27 oktober 2010 @ 15:15:

Laat me raden..

je wilt vast een boek schrijven over de rare zaken die toiletjufrouwen meemaken?Haha, nee, ben niet zo crea.
misschien is het idee wel zo goed dat ik een carriereswitch maak
Ik heb eens met een toiletjuffrouw van de locale dancing () gepraat, voor de tequila-inname, en die werkte daar particulier zeg maar. Dus niet via een bedrijf ofzo. En alle opbrengsten van de avond mocht ze zelf in haar eigen buideltasje steken.

Weet niet of je hier iets aan hebt...?
quote:toffifee schreef op 27 oktober 2010 @ 15:15:

Bedankt trouwens, ik moet nu weer aan het werk. Zal straks weer terug komen.dit meen je niet!! Patentje aanvragen en dan terugkomen?
Ik stem voor de benaderingswijze van de wc-mensen op het station van Nijmegen; plastic vogeltjes in kooitjes, ladingen potpouri en pissen onder het genot van een ouwerwetse smartlap.
quote:toffifee schreef op 27 oktober 2010 @ 15:15:

Bedankt trouwens, ik moet nu weer aan het werk. Zal straks weer terug komen.'t Is een cliffhanger......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven