Werk & Studie alle pijlers

interieurstyling

11-05-2010 16:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik zou dit najaar graag aan een opleiding interieurstyling beginnen. Ik heb al flink wat af gegoogled en een aantal interessante opleidingen gevonden. Ik ben op zoek naar iets wat in deeltijd, avonden kan aangezien ik er naast wil blijven werken. En het liefst iets op HBO niveau of vergelijkbaar. Artemis valt helaas af aangezien die alleen een deeltijd dagopleiding hebben.

De interieuracademie ziet er ook goed uit, heeft iemand hier ervaring mee?

Of nog andere opleidingen in de buurt van Den Haag, Rotterdam die goed aangeschreven staan?

Groetjes Sandra
ik lees mee
Artemis kun je ook 's avonds doen, 2 avonden in de week, de opleiding duurt 2 jaar. Het is wel zwaar en fulltime erbij werken kan bijna niet, ik werkte 4 dagen, dat was wel te doen, maar je moest in het weekend ook veel aan de slag (officieel 20 uur huiswerk per week, dus 2 dagen en dan ook avonden). Eigenlijk was ik er elke dag wel mee bezig, het was dan ook hartstikke leuk!! (anders houd je het niet vol). Je sociale leven moet je wel even aan de kant schuiven, maar je raakt ook heel hecht met de mensen uit je klas. Een hele leuke en leerzame tijd! (ook duur helaas).

Wat je ook gaat doen, veel plezier!

Kunstacademie in Rotterdam. Daar doe je interieurarchitectuur (vroeger tenminste). Kan ook in deeltijd meen ik.
Op de site van Artemis kan ik alleen maar de dagopleiding vinden voor interieurstyling. Op de maandag of vrijdag de hele dag heb je dan les. Ik werk 3 dagen en heb een dochtertje van 16 maanden, dus qua werk/studie moet het wel te doen zijn hoop ik. Kunstacademie vind ik te lang, dan ben ik echt 3 jaar bezig en dat wil ik liever niet. Max 2 jaar.
quote:Jurrie schreef op 11 mei 2010 @ 18:15:

Op de site van Artemis kan ik alleen maar de dagopleiding vinden voor interieurstyling.

Ik zie het nu ook, 1 hele dag. Dat was vroeger dus anders (ik heb hem van 2004-2006 gedaan), toen 2 avonden per week.

In Utrecht heb je Nimeto, weet niet of zij ook in jouw regio zitten. Maar dat is MBO niveau en ik weet niet of het dag- of avondopleiding is.
iemannd nog ervaring met NTI of studieplan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven