Werk & Studie alle pijlers

Ja!!! Ik heb een jaarcontract

23-10-2010 15:30 32 berichten
Ik wil het het liefst van de daken schreeuwen maar dat staat zo raar dus brul ik het hier maar!

In maart ben ik als uitzendkracht ergens gaan werken. Het zou voor 3 maanden zijn maar ik werk er nu nog steeds als uitzendkracht. Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik een jaarcontract krijg!

Gefeliciteerd!
Joepie! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, gefeliciteerd!
668, the neighbour of the Beast
Gefeliciteerd!

Je nickname komt mooi van pas nu .

Vind dat je dr zeker trots op mag zijn.
Wat fijn !! Gefeliciteerd!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Fijn zeg! Gefeliciteerd!
Lieve Ibi, het is je zo gegund! Van harte gefeliciteerd, een lekkere opsteker kunnen jullie wel gebruiken
Gefeliciteerd!
Gelukkig! Ik lees mee op je topic en weet dat het een poosje duurde voor je (en wij als betrokken meelezers) duidelijkheid kreeg. Dat kun je goed gebruiken in je situatie, en zegt ook wat over jou en je functioneren in je werk, ondanks alle priveperikelen.

Top. Gefeliciteerd joh!
Leuk voor je!
Wat leuk voor je! Dat is een mooi begin van je weekend. Geniet er maar van hoor!
IBI, wat goed! Wat fijn voor je meis. Dit konden jullie wel even gebruiken, zo'n positieve vibe.
Gefeliciteerd, Ibi! Is dat (te) lange afwachten toch maar mooi beloond met het hoogst haalbare. Voor de rest eens met Hanke, mag je dus best een enorme egoboost uit halen.
when you wish upon a star...
Ik hoopte al dat dit topic van jou was! Gefeliciteerd meid!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Super, IBI!!! Heerlijk om in elk geval rust in je werksituatie te hebben in deze onstuimige tijden. Gefeliciteerd!!!
Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciflapstaart,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Gefeliciteerd!!!

Ja ze hebben me wel in de spanning gelaten maar gelukkig met een hele goede uitkomst.
hmm had een heel leuk bedankt plaatje maar die is niet te zien helaas
Gefeliciteerd ibi.
Geweldig, gefeliciteerd. Je hebt het meer dan verdient. Hou vol en veel sterkte. Maar iig even iets om te vieren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven