Werk & Studie alle pijlers

Kerstcadeau

30-11-2009 09:37 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wat vinden jullie nou een leuk kerstkado om te krijgen van je werkgever?
Een ouderwets kerstpakket.

Met allerlei levensmiddelen en blikjes die je een jaar later nog , over de datum, in je kast vindt.

Maar het is zo leuk uitpakken.
Wij hebben een keer een overnachting gekregen in het Kurhaus. En ook een theaterbon. Vond ik onwijs leuk!

Verder ben ik ook nog altijd blij verrast met een goed uitgezocht kerstpakket. Geld verdwijnt altijd in mijn portomonaie en is dan weg... op. Jammer!

Veel succes!
Volg je hart. Dat klopt.
De door mij gewenste dagen om te werken, een goede kolfruimte en vooruit, een ouderwets kerstpakket dan maar.
Oh ik ben snel tevreden....een ouderwets kerstpakket, of een pluim (zodat je zelf wat kunt uitzoeken) is al erg leuk.

Ik kan me een kerstpakket herinneren van jaaaaaaaren geleden, toen kregen we een derdewereldwinkel-pakket. Met de smerigste dingen waar je niks aan had er in. De hele instelling liep te klagen.....en het jaar daarop kregen we niets........omdat ew hadden lopen klagen
Een kadobon. Heb je tenminste echt wat aan ipv een pluim die je verplicht ergens in de Randstad moet besteden of een kerstpakket met allerlei smerige producten er in.
Dit jaar ben ik al blij als ik nog iets krijg van de baas. In verband met de crisis en een groot aantal ontslagen zit dat er alleen denk ik niet in;
VVV bonnen of een pluim. Of een kerstpakket met thema, geen ragout en kerstthee.
Ik vind pluimen/bonnen erg leuk, maar ook de standaard kerstpakketten. Het meeste komt wel op en zo niet dan gooien we het weg. Je krijgt het als extratje ze kunnen ook niks geven.
Een bon of geld, hoe hebberig dat ook klinkt.
Ik heb een Pluim gehad voor Kerst dit jaar, van mijn afdeling. Op zich vind ik het een leuk cadeau: je mag dus zelf wat uitzoeken. Maar er zitten een aantal haken en ogen aan heb ik al gemerkt: zie ik eens wat leuks, moet ik er twee uur voor rijden! Of ik wil graag in een weekend wat doen, en dan geldt de Pluim alleen voor door de weeks. Lastig... Normaal kregen we altijd een Iris Cheque van 50 euro. Ik vond dat altijd prima: zelf te besteden waar je maar wilt. Eigenlijk had ik met mijn vriend al een dealtje gemaakt over dit jaar: hij zou de bon krijgen, dan zou hij mij een babydrager (Beco) cadeau doen... Nu verzinnen we het maar even anders.

Ik denk trouwens dat ik van de Pluim ga kiezen voor een dagje thermen/sauna, een massage, een gezichtsbehandeling, het champagne- of wijnpakket of een dagje dierentuin. (Daar heeft mijn vriend ook wat aan!) Weet iemand trouwens of die champagne en wijnen een beetje goed zin?

Van mijn werkgever krijgen ik elk jaar 40 euro, te besteden op een speciale Kerstmarkt waar allerlei bedrijven uit de regio aan mee doen. Hartstikke leuk. Ik heb dit jaar mijn gourmetvlees besteld op die markt (bij zo'n lekkere ambachtelijke slager), en verder twee flessen Prosecco en truffels gekocht. Mjammie!

Affijn, maar dat was het dus al voor dit jaar. Eigenlijk best leuk, er zijn zat bedrijven waar je het slechter treft!
Ring, welke wijnen en champagne kun je krijgen dan?

(of ze goed zijn is natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke smaak)
Dat zeggen ze niet. En dat maakt het ook zo moeilijk te beoordelen of het een leuke keuze is of niet. Ik hou van wijnen en champagnes. Maar ik heb liever twee goede flessen dan vier slechte.
Als ik mag kiezen liefst gewoon VVV-bonnen ofzo. Kan ik lekker zelf wat uitzoeken.

Maar ik ben gewoon blij met alles wat ik krijg en ga dus ook niet lopen zeuren. Als mensen dat wel doen: heel terecht als ze dan volgend jaar geen kerstpakket meer doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven