Werk & Studie alle pijlers

Kerstpakket

13-10-2022 12:58 257 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi Allemaal,
Ik ben bezig om een kerstpakket te verzinnen voor ons bedrijf. Ik heb ongeveer 60 euro te besteden pp en het zijn allemaal sportieve jonge mannen.
Zijn er meer mensen mee bezig en heeft iemand een tip? Ik dacht aan een Airup, maar dat is misschien meer leuk voor kinderen, een pindakaaspakket met verschillende smaken en verder weet ik het eigenlijk nog niet. Ik vind het belangrijk om iets leuks te geven, maar aan de andere kant weet ik dat je nooit iedereen tevreden kan stellen.
Ik ben benieuwd!
Lila-Linda schreef:
17-10-2022 14:38
Dat boekhandels, ondanks BOL, nog bestaan is eigenlijk al een wonder. Ik vind het hele leuke winkels hoor. Om 1x per jaar beetje rond te neuzen. En meer te kopen, dan ik zocht.
Maar de rest van mijn aanschaffen (tientallen boeken per jaar) gaat toch echt online
Jammer jullie ervaringen te lezen; ik ken vooral boekhandels die ook een goede online winkel hebben waar je kunt kiezen of je boeken in de winkel afhaalt of laat thuisbezorgen. Als dat allemaal ontbreekt, snap ik wel dat je toch naar Bol gaat.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik koop zelden nog boeken. De laatste waren e-books omdat ik die gemakkelijker vind.

Papieren boeken haal ik meestal uit straatkastjes. Ik zet ze na het lezen met veel plezier in een ander straatkastje.

De score van afgelopen week: *twee Callanetics boeken
*"Bartje" van Anne de Vries (15e-17e duizend, geen idee welke druk, maar erg oud),
*Het grote zonder pakjes en zakjes boek
*Receptenboekje voor ijs en milkshakes
*Nutribullet receptenboek (waardeloos, staat alweer in een kastje)

Bol.com bonnen vind ik ideaal, ik bestel er van alles.
cottonclean wijzigde dit bericht op 18-10-2022 22:30
5.41% gewijzigd
Every woman deserves a man that destroys her lipstick, not her mascara.
https://www.lastdodo.nl/nl/items/2255307-bartje

Dit exemplaar van "Bartje" heb ik nu, waarschijnlijk uit 1940.
Every woman deserves a man that destroys her lipstick, not her mascara.
Elk jaar wordt er bij ons een boodschappenpakket samen gesteld.
Het zijn dingen die je normaal gesproken ook eet, dus komt altijd van pas, zeker in deze dure tijden.
Een wijnkoeler vullen met chips, pinda's, borrelnootjes of bakleverworst. Doe daarbij flesjes bier toevoegen, bijvoorbeeld bijzondere biermerken uit Spanje of Portugal.

Ook een idee is om een vleespakket bij een lokale slagerij te laten samenstellen.

Een andere origineel idee is om een grote jerrycan helemaal te vullen met snoep, chocola.

En dan nog een tip voor een eigentijds kerstpakket. Een doos vol met vegetarische en veganistische producten.

Het kan misschien ook nog een mogelijkheid zijn om opgemaakte salades te laten maken bij een cafetaria. Zo geef je een smaakvol kerstpakket.

Nu heb je weer een paar tips gekregen, die binnen het budget van 60 euro zouden moeten passen.
Patrick1395 schreef:
24-10-2022 21:56

Het kan misschien ook nog een mogelijkheid zijn om opgemaakte salades te laten maken bij een cafetaria. Zo geef je een smaakvol kerstpakket.

Nu heb je weer een paar tips gekregen, die binnen het budget van 60 euro zouden moeten passen.
Nouja...smaakvol.... :hihi:
Patrick1395 schreef:
24-10-2022 21:56
Een wijnkoeler vullen met chips, pinda's, borrelnootjes of bakleverworst. Doe daarbij flesjes bier toevoegen, bijvoorbeeld bijzondere biermerken uit Spanje of Portugal.

Ook een idee is om een vleespakket bij een lokale slagerij te laten samenstellen.

Een andere origineel idee is om een grote jerrycan helemaal te vullen met snoep, chocola.

En dan nog een tip voor een eigentijds kerstpakket. Een doos vol met vegetarische en veganistische producten.

Mag ik deze allemaal overslaan?
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
PoesmetLaarzen schreef:
25-10-2022 13:24
Mag ik deze allemaal overslaan?
Er zijn vast nog meer ideeën voor een kerspakket.

Nog een idee. Een grote glazen vaas vullen met toastjes, stokbrood, smeerleverworst, potjes met sauzen, een fles advocaat, slagroom en wafeltjes. En servetjes als eventuele aanvulling.
Patrick1395 schreef:
25-10-2022 17:48

Nog een idee. Een grote glazen vaas vullen met toastjes, stokbrood, smeerleverworst, potjes met sauzen, een fles advocaat, slagroom en wafeltjes. En servetjes als eventuele aanvulling.
Smeerleverworst ? Hahaha, malle knul.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
25-10-2022 19:10
Smeerleverworst ? Hahaha, malle knul.
Advocaat met slagroom is voor bejaarden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Patrick1395 schreef:

Je hebt vast andere kwaliteiten :biggrin:
Patrick1395 schreef:

Jij hebt je kerstpakket voor het laatst 30 jaar geleden gehad denk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Patrick1395 schreef:

Echt verschrikkelijk oubollig allemaal
Ik zou het zo in de kliko tiefen.
Mika2022 schreef:
25-10-2022 19:40
Echt verschrikkelijk oubollig allemaal
Je moet wel creatief zijn om met iets te komen wat nog niet geweest is.

Voor handige mensen, is het een idee om zelf van papier kleurrijke handtasjes te maken, met bijvoorbeeld alle kleuren van de regenboog. Vul de tasjes met speciaal snoep. Laat bij een snoepwinkel spekjes maken met geinige gezichtjes erop (oogjes, mondjes en oortjes). Koop daarbij lolly's met dip-poeder. Doe er voor de snoep-variatie nog wat veterdrop bij. En om de kerstpakketten niet te kinderlijk te maken, voeg een fles wijn en een pak alfalfa toe. Vergeet ook een leuke feeststrik voor op de tasjes niet!

Ik denk dat dit wel stoer is om te geven, tenzij iemand een (nog) beter idee heeft.
Patrick1395 schreef:
25-10-2022 21:44

Voor handige mensen, is het een idee om zelf van papier kleurrijke handtasjes te maken, met bijvoorbeeld alle kleuren van de regenboog. Vul de tasjes met speciaal snoep. Laat bij een snoepwinkel spekjes maken met geinige gezichtjes erop (oogjes, mondjes en oortjes). Koop daarbij lolly's met dip-poeder. Doe er voor de snoep-variatie nog wat veterdrop bij. En om de kerstpakketten niet te kinderlijk te maken, voeg een fles wijn en een pak alfalfa toe. Vergeet ook een leuke feeststrik voor op de tasjes niet!

Ik denk dat dit wel stoer is om te geven, tenzij iemand een (nog) beter idee heeft.
Je neemt de boel in de maling toch?
Moiren schreef:
25-10-2022 21:50
Nou echt hè, dit kan toch niet?
Patrick1395 schreef:

Waar lees je dat dat moet dan?
Moiren schreef:
25-10-2022 21:50
Nee, niet. Ik kreeg het verwijt dat mijn ideeën voor een leuk kerstpakket oubollig waren. Toen dacht ik, laat ik eens iets heel anders voorstellen. Het wijkt behoorlijk af van de traditionele kerstpakketten. Het is verder ook moeilijk te zeggen, voor wie wat passend is.
Je doet het inderdaad nooit voor iedereen goed. Mijn man krijgt vaak een paar klassieke pakketten van klanten. Het uitpakken is heel leuk, vol verwachting wat erin zit. En uiteindelijk eindigt het met 7 mokken (uit 3 pakketten) in kleuren die niet matchen met de mokken die we al hebben, een geurkaars waarvan ik terstond hoofdpijn krijg, een badjas in maat XL met geborduurd bedrijfslogo en een hoop snacks en koekjes die de puber wel opeet.

Ik ben wel blij met mijn bon.
Patrick1395 schreef:
25-10-2022 22:00
Nee, niet. Ik kreeg het verwijt dat mijn ideeën voor een leuk kerstpakket oubollig waren. Toen dacht ik, laat ik eens iets heel anders voorstellen. Het wijkt behoorlijk af van de traditionele kerstpakketten. Het is verder ook moeilijk te zeggen, voor wie wat passend is.
Tasjes vouwen, dat doen ze in de kleuterklas. En elke keer dat snoep? Geen volwassene zit daar op te wachten toch.
Dubbel
Patrick1395 schreef:

Heel stoer ja.
Ik heb trouwens geen idee wat alfalfa is, maar het klinkt niet lekker.
Veterdrop is trouwens best lekker. Maar als ze daar iets van maken en overal met hun handen aan onverpakt spul zitten, hoef ik niet meer. :cencored:
Die tas klinkt meer iets dat je aan kinderen geeft met Sint Maarten of Halloween.

En ik weet ook niet wat alfalfa is. Anders dan de kiemgroente, maar wat je daar los mee moet is me een raadsel.
wolkewitje schreef:
25-10-2022 22:28
Je doet het inderdaad nooit voor iedereen goed. Mijn man krijgt vaak een paar klassieke pakketten van klanten. Het uitpakken is heel leuk, vol verwachting wat erin zit. En uiteindelijk eindigt het met 7 mokken (uit 3 pakketten) in kleuren die niet matchen met de mokken die we al hebben, een geurkaars waarvan ik terstond hoofdpijn krijg, een badjas in maat XL met geborduurd bedrijfslogo en een hoop snacks en koekjes die de puber wel opeet.

Ik ben wel blij met mijn bon.
Mokken en badjassen, dat vind ik best wel functioneel, omdat het lang te gebruiken is.

Snacks en koekjes dat eet je zo op, waardoor het in één keer weg is. En je kan je afvragen of er geen alternatief is voor snacks en koekjes in kerstpakketten. Het brengt me meteen op het idee om kerstpakketten te veranderen in groente-fruit-pakketten, om zo gezond voedsel te promoten. Ik denk alleen wel dat in sommige gevallen, werknemers zich overvallen voelen met groente en fruit als cadeau aan het eind van het jaar. Ze zullen het misschien vreemd vinden, het zien als betutteling of als pesterij van de werkgever.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven