Werk & Studie alle pijlers

Kloppen de data in de ontslagbrief?

05-09-2025 21:16 28 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een vraagje over een ontslagbrief. In mijn ontslagbrief heb ik vermeld dat ik de arbeidsovereenkomst beëindig per 1 oktober met een opzegtermijn van 1 maand. Deze brief heb ik ergens in augustus verstuurd. Nu zou ik op 1 oktober beginnen bij mijn nieuwe baan. Kloppen de data dan wat ik heb ingevuld?
anoniem030415 schreef:
05-09-2025 21:16
In mijn ontslagbrief heb ik vermeld dat ik de arbeidsovereenkomst beëindig per 1 oktober met een opzegtermijn van 1 maand.
De einddatum staat er duidelijk, het tweede deel staat er beetje onhandig vind ik. Ik zou iets geschreven hebben als "met inachtneming van de maand opzegtermijn vertrouw ik er op u tijdig te hebben geinformeerd". Of iets van die strekking. Dan is het duidelijk dat je er in oktober niet meer bent.
Appletje schreef:
06-09-2025 20:24
De einddatum staat er duidelijk, het tweede deel staat er beetje onhandig vind ik. Ik zou iets geschreven hebben als "met inachtneming van de maand opzegtermijn vertrouw ik er op u tijdig te hebben geinformeerd". Of iets van die strekking. Dan is het duidelijk dat je er in oktober niet meer bent.
Ik heb er ingezet met inachtname van de opzegtermijn van 1 maand. Sorry voor de onduidelijkheid.
Ik ga morgen langs HR om te vragen of het zo klopt en doorgeven dat ik dan tm eind september er ben en op 1 oktober met mijn nieuwe baan begin.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven