Werk & Studie alle pijlers

Kom er echt niet uit.....

03-03-2014 14:57 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.., heb stoute schoenen aangetrokken, na jaren mee te lezen, nu toch maar account aan gemaakt.

Kom er zelf nl echt niet uit..ik ben opzoek naar een opleiding facilitair medewerker hospitality en event.. Maar.., en daar komt ie.., ik ben al 42..! Wil de opleiding ook klassikaal gaan volgen. Maar waar en hoe? Het zou gaan om de regio noord Holland.

Hoop dat er iemand is die me verder kan helpen die zelf mis ervaring heeft met deze opleiding...

Thnx alvast...
Er zijn toch avondopleidingen, die worden veelal door volwassenen gevold. Geen idee waar deze opleiding word gegeven.
Die zijn er wel.., maar zijn er zoveel.. Hoe weet je nou of je de juiste hebt.. Sommige geven 6 dagen les.., andere weer 6 maanden.. Vind het nogal een verschil..
Opleiding op MBO of HBO niveau.

Wat wil je, een goede opleiding, of leren/werken?

Heb je ervaring waarmee je evt. vrijstellingen kunt krijgen?

Heb je al eens wat scholen gebeld, open dagen bezocht?
Mbo.., zit op het moment thuis... En wil graag een goede opleiding... En zou wel graag open dagen willen bezoeken... Zou er ook naast kunnen werken... Alle opties staan open..

Heb je goeie ideeën Sinne_ blom..?
Ik wel: loop al die open dagen en open avonden af, bel/mail de scholen, zoek ze op in de Elsevier-opleidingsgids... Genoeg te doen dus!
Wauss, hier een link naar het ROC Amsterdam: http://www.rocva.nl/mbo/opleidingen/ove ... vents.aspx
Thnx blueeyes*3.., die Elsevier- opleidingsgids is een goed idee... Ga ik achteraan.. Roc is naar mijn beste weten tot 22 jaar... Maar ik ga ze morgen wel ff bellen..

Wil het echt graag.., maar wil wel dat het bij bedrijven en instellingen ook goed bekend staat...
Had je NCOI al ontdekt? Die hebben in elk geval opleidingen op MBO, HBO en Master-niveau voor facilitair management.
Nummerzoveel.., zijn dat geen thuis studies..?
NCOI biedt veel klassikale opleidingen aan, maar is wel duur.
Duur geeft niks als ze maar goed zijn.., ga me morgen maar even goed verdiepen... Heb iig weer wat ideeën...
Heb besloten om volgende week naar de rocva openlag te gaan... Iemand ervaring met deze school..?
Oh, ik lees je reactie nu pas. NCOI is idd veel klassikaal en staat goed aangeschreven. Wel altijd even checken of de opleiding daadwerkelijk erkend wordt (dat staat aangegeven en kun je op hun site uitzoeken).

Met de andere opleider heb ik geen ervaring, maar ik wens je veel plezier op de open dag!
Thnx... Hoop er iig wijzer van te worden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven