Kom er echt niet uit.....
maandag 3 maart 2014 om 14:57
Hallo allemaal.., heb stoute schoenen aangetrokken, na jaren mee te lezen, nu toch maar account aan gemaakt.
Kom er zelf nl echt niet uit..ik ben opzoek naar een opleiding facilitair medewerker hospitality en event.. Maar.., en daar komt ie.., ik ben al 42..! Wil de opleiding ook klassikaal gaan volgen. Maar waar en hoe? Het zou gaan om de regio noord Holland.
Hoop dat er iemand is die me verder kan helpen die zelf mis ervaring heeft met deze opleiding...
Thnx alvast...
Kom er zelf nl echt niet uit..ik ben opzoek naar een opleiding facilitair medewerker hospitality en event.. Maar.., en daar komt ie.., ik ben al 42..! Wil de opleiding ook klassikaal gaan volgen. Maar waar en hoe? Het zou gaan om de regio noord Holland.
Hoop dat er iemand is die me verder kan helpen die zelf mis ervaring heeft met deze opleiding...
Thnx alvast...
maandag 3 maart 2014 om 17:58
Wauss, hier een link naar het ROC Amsterdam: http://www.rocva.nl/mbo/opleidingen/ove ... vents.aspx
maandag 3 maart 2014 om 19:37
donderdag 6 maart 2014 om 20:34
Oh, ik lees je reactie nu pas. NCOI is idd veel klassikaal en staat goed aangeschreven. Wel altijd even checken of de opleiding daadwerkelijk erkend wordt (dat staat aangegeven en kun je op hun site uitzoeken).
Met de andere opleider heb ik geen ervaring, maar ik wens je veel plezier op de open dag!
Met de andere opleider heb ik geen ervaring, maar ik wens je veel plezier op de open dag!