Krijg ik die vergoed?
donderdag 7 oktober 2010 om 18:51
donderdag 7 oktober 2010 om 18:58
Nee, natuurlijk betaalt je baas die niet. Je maakt zelf de beslissing om te hard te rijden.
Het zou wat zijn dat iedereen die voor zijn werk rijdt gewoon 160 km/u gaat rijden, onder het motto 'Bij flits betaalt de baas'
Het zou wat zijn dat iedereen die voor zijn werk rijdt gewoon 160 km/u gaat rijden, onder het motto 'Bij flits betaalt de baas'
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
donderdag 7 oktober 2010 om 19:02
Ligt er een beetje aan hoe hard je reed... http://www.gt.nl/nl/actue ... -betaalt-de-rekening-/985
donderdag 7 oktober 2010 om 19:07
De vraag is op zich niet dom, hoor!
Er zijn rechtzaken over geweest met uitspraken dat de baas kleine boetes die niet door roekeloos gedrag zijn ontstaan moet betalen. De hoge raad heeft dit overruled; de baas moet betalen als deze de werknemer heeft verzocht te hard te rijden, bijvoorbeeld.
Als dit een domme vraag is, is dit omdat TO dit zelf had kunnen googlen
Er zijn rechtzaken over geweest met uitspraken dat de baas kleine boetes die niet door roekeloos gedrag zijn ontstaan moet betalen. De hoge raad heeft dit overruled; de baas moet betalen als deze de werknemer heeft verzocht te hard te rijden, bijvoorbeeld.
Als dit een domme vraag is, is dit omdat TO dit zelf had kunnen googlen
donderdag 7 oktober 2010 om 19:29
quote:elninjoo schreef op 07 oktober 2010 @ 18:58:
Gewoon aan je baas vragen. Weet zeker dat mijn baas, indien ik voor werk onderweg ben en dan 'n boete krijg, minstens bij zou dragen aan de kosten, al zie ik hem er ook voor aan ze volledig te betalen. Maar dat hangt van je baas af, hij is je niets verplicht.Zo'n baas wil ik ook! Zo zie je maar er zijn altijd uitzonderingen, mijn baas zou me heel hard uitlachen ben ik bang!
Gewoon aan je baas vragen. Weet zeker dat mijn baas, indien ik voor werk onderweg ben en dan 'n boete krijg, minstens bij zou dragen aan de kosten, al zie ik hem er ook voor aan ze volledig te betalen. Maar dat hangt van je baas af, hij is je niets verplicht.Zo'n baas wil ik ook! Zo zie je maar er zijn altijd uitzonderingen, mijn baas zou me heel hard uitlachen ben ik bang!
donderdag 7 oktober 2010 om 19:31
Waaaat boetes betalen door je baas? Je bent zelf zo dom geweest om te hard te rijden. Of zat je baas er naast en zei die dat je harder moest rijden ofzo? Nee natuurlijk niet nou dan heb jij dus geen recht om de wet te overtreden. Eigen domme schuld.
Voortaan op tijd weg gaan lijkt me een beter advies en voor die boetes....pech joh gewoon dokken. En je moet ook nog oppassen dat je er niet teveel in korte tijd krijgt want dan krijg je ook nog problemen.
Voortaan op tijd weg gaan lijkt me een beter advies en voor die boetes....pech joh gewoon dokken. En je moet ook nog oppassen dat je er niet teveel in korte tijd krijgt want dan krijg je ook nog problemen.
donderdag 7 oktober 2010 om 19:33