Werk & Studie alle pijlers

Loi cursus Spaans

27-10-2019 08:56 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaring met de zelfstudie Spaans voor beginners/gevorderden bij het Loi?

Ik denk er over om deze te starten (mijn niveau is nu A1) en kan maar weinig up-to-date reviews vinden die over specifiek hun Spaanse cursus gaan.

Ik hoor het graag!
Ik heb zelf goede ervaring met myngle en squaremile. Kan via Skype met docent. Bij een taal leren vind ik contact met native docent heel belangrijk. Weet niet of dat bij loi is
Dat ga ik ook eventjes bekijken.
Bedankt.
Ik heb zelf les gehad bij Fuentes, dat is 1 uur les per week en verder veel zelfstudie. Ik vond dat erg goed. De docenten zijn (bijna) allemaal native speakers.
Het ligt er ook een beetje aan wat je doel is. Heb je het bijvoorbeeld nodig voor je werk of wil je broodjes kunnen kopen op vakantie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hoi TO,

Ik heb dat vorig jaar gedaan, ik vond het vrij pittig en veel grammatica, en het tempo is vrij hoog.
Pero si que tu quieres, bueno, claro ;-D
Ik heb het een paar jaar terug aangeschaft en ben tot de helft gekomen en toen had ik geen tijd meer, maar dat was meer mijn ding natuurlijk.
Ik heb de cursus nog steeds dus kan het altijd weer oppikken maar nu is ie even uitgeleend. Ik kan alleen niet meer in de online omgeving.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Fuentes ken ik maar tijdstippen komen me nu niet uit.
Dat is meteen ook het voordeel vd LOI.
Ik denk er nog eventjes over na.
Ik denk dat je heel gemotoveerd moet blijven om er steeds aan te zitten. Voor mij werkt een 'echte' cursus beter omdat ik er steeds heen moet.
Ik volg italiaans aan de volksuniversiteit. Goed onderwijs en niet duur, echt een aanrader

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven