Werk & Studie alle pijlers

luxe probleem op werk!

18-05-2011 20:48 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren ben ik bezig met mijn passie. Ik heb r een lange tijd van kunnen leven. Met de crisis is de branche een beetje ingekakt en werden de mogelijkheden minder. Toch heb ik altijd kunnen werken in die branche met het idee dat het vast weer goed komt en als ik mijn best blijf doen, ik straks gewoon weer precies kan doen wat ik wil binnen die branche.

Nu heb ik bijna een jaar lang 2 banen gehad zodat ik altijd nog een voet tussen de deur had. Het was niet de functie die ik graag wilde maar goed, soms moet je investeren.

Vandaag heb ik gehoord dat ze me eigenlijk een fulltime contract willen aanbieden........voor de functie waar ik nu in zit! Maar dat is dus niet wat ik wil!!!!!!

Nuzit ik met een gemengd gevoel. Het aanbod aannemen, aangeven dat ik nog wel in aanmerking wil blijven voor mijn oorspronkelijke functie en geduldig zijn....of gelijk aangeven dat mijn ambitie toch bij die andere functie ligt.

Dat weten ze overigens wel maar ik heb nu het gevoel dat ik het weer moet roepen.

Wat denken jullie?
Ik zou aangeven dat je toch graag door wil groeien, maar toch wel de functie accepteren. Werk hebben is toch wel prettig, zeker als de branche op zijn gat ligt en dit een manier is om binnen die wereld te blijven als je dat graag wil.
This is not kosher!
Ik vind het trouwens geen luxeprobleem, lijkt me lastig als je droombaan voorlopig onhaalbaar lijkt te zijn!
This is not kosher!
Ja welhello, ik ga iig aangeven wat ik nog steeds wil. Ik denk eerlijk gezehgd niet dat ze het vergeten zijn maar deze mogelijkheid dient zich nu aan en voor hen is het 'makkelijk' om mij daar te houden omdat er ook weinig goeie mensen zijn momenteel.

Ik ben iemand die altijd mijn gevoel volgt en ik ben bang dat ik hierin zal blijven hangrn als ik nu niets aangeef maar weer mee met the flow ga.
Ja, daar lijkt het momenteel wel op dat ik een andere weg in ga dan dat ik voor ogen heb en te ver verwijderd raak van mijn doel.

Het is een luxeprobleem in de zin dat anderen misschien helemaal geen baan hebben en dit is ook wel een job mensen met open armen zouden aannemen. Maar mijn gevoel moet ik gewoon volgen.

Want alsdie job voorlopig niet is weg gelegd voor me binnen dit bedrijd, dan kan ik misschien op zoel naar iets dat k echt ook leuk vind ipv genoegen te nemen met.
Je kunt toch ook op zoek naar iets dat je echt leuk vindt, en in de tussentijd genoegen nemen met?
Ja, dat is miischien nog de beste optie. Vanuit een job in de branche vind je makkelijker nogg iets anders.

Als ik iets in mijn hoofd het en het loopt anders moet k altijd ff omschakelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven