Master recherchekundige
dinsdag 5 augustus 2014 om 12:26
Hoi!
Ik wil heel graag de master recherchekundige gaan doen in de toekomst. Ik studeer nu journalistiek en hoewel het ontzettend breed en leuk is, ben ik er wel achtergekomen dat dit het tóch niet is. Ik ben als ik afstudeer 23 jaar.
Ik heb meerdere vragen over dit traject, maar de belangrijkste vragen zijn toch wel of ik dan misschien niet te jong ben om mee te lopen? Ik heb het gevoel dat er veelal oudere mensen deze master volgen. En daarnaast maak ik mij grote zorgen over of mijn vooropleiding (journalistiek) wel genoeg is. Ik las namelijk op een forum dat iemand met de hbo bachelor over mode is afgewezen vanwege haar vakgebied.
Alvast bedankt!
Ik wil heel graag de master recherchekundige gaan doen in de toekomst. Ik studeer nu journalistiek en hoewel het ontzettend breed en leuk is, ben ik er wel achtergekomen dat dit het tóch niet is. Ik ben als ik afstudeer 23 jaar.
Ik heb meerdere vragen over dit traject, maar de belangrijkste vragen zijn toch wel of ik dan misschien niet te jong ben om mee te lopen? Ik heb het gevoel dat er veelal oudere mensen deze master volgen. En daarnaast maak ik mij grote zorgen over of mijn vooropleiding (journalistiek) wel genoeg is. Ik las namelijk op een forum dat iemand met de hbo bachelor over mode is afgewezen vanwege haar vakgebied.
Alvast bedankt!
dinsdag 5 augustus 2014 om 12:33
https://www.kombijdepolit ... tot-recherchekundige.aspx
Alle info uit de eerste hand.
Er moet dus eerst een vacature zijn, waarop je wordt aangenomen en in die specifieke vacature staan eisen m.b.t. je vooropleiding. Momenteel zijn er geen vacatures.
Verder staan hier misschien dingen tussen waar je wat aan hebt:
Recherchekundige (Master of Criminal Investigation)
Alle info uit de eerste hand.
Er moet dus eerst een vacature zijn, waarop je wordt aangenomen en in die specifieke vacature staan eisen m.b.t. je vooropleiding. Momenteel zijn er geen vacatures.
Verder staan hier misschien dingen tussen waar je wat aan hebt:
Recherchekundige (Master of Criminal Investigation)
dinsdag 5 augustus 2014 om 12:35
Ja, dat weet ik, maar het duurt bij mij nog 3 jaar. Ik vraag me dus of hoe het over het algemeen zit. Ik kan me namelijk best voorstellen dat ze geen mensen aannemen met een achtergrond in de kunst ofzo. Ik denk/hoop dat er rond de periode dat ik afgestudeerd ben dus wel vacatures zijn. Ik ben er alleen nu al een beetje mee bezig omdat ik heb gelezen hoe zwaar de selectieprocedure is.
maandag 20 oktober 2014 om 11:32
Ik zit er ook over te denken om me aan te melden voor deze opleiding als er weer vacatures online komen te staan. Ik vraag me echter wel af hoe lang dat kan duren. Weet iemand wanneer er waarschijnlijk weer vacatures open komen te staan? Kan dat nog een half jaar duren? Een jaar? Dan weet ik een beetje waar ik rekening mee moet houden.