Master recherchekundige
dinsdag 5 augustus 2014 om 12:26
Hoi!
Ik wil heel graag de master recherchekundige gaan doen in de toekomst. Ik studeer nu journalistiek en hoewel het ontzettend breed en leuk is, ben ik er wel achtergekomen dat dit het tóch niet is. Ik ben als ik afstudeer 23 jaar.
Ik heb meerdere vragen over dit traject, maar de belangrijkste vragen zijn toch wel of ik dan misschien niet te jong ben om mee te lopen? Ik heb het gevoel dat er veelal oudere mensen deze master volgen. En daarnaast maak ik mij grote zorgen over of mijn vooropleiding (journalistiek) wel genoeg is. Ik las namelijk op een forum dat iemand met de hbo bachelor over mode is afgewezen vanwege haar vakgebied.
Alvast bedankt!
Ik wil heel graag de master recherchekundige gaan doen in de toekomst. Ik studeer nu journalistiek en hoewel het ontzettend breed en leuk is, ben ik er wel achtergekomen dat dit het tóch niet is. Ik ben als ik afstudeer 23 jaar.
Ik heb meerdere vragen over dit traject, maar de belangrijkste vragen zijn toch wel of ik dan misschien niet te jong ben om mee te lopen? Ik heb het gevoel dat er veelal oudere mensen deze master volgen. En daarnaast maak ik mij grote zorgen over of mijn vooropleiding (journalistiek) wel genoeg is. Ik las namelijk op een forum dat iemand met de hbo bachelor over mode is afgewezen vanwege haar vakgebied.
Alvast bedankt!
dinsdag 5 augustus 2014 om 12:33
https://www.kombijdepolit ... tot-recherchekundige.aspx
Alle info uit de eerste hand.
Er moet dus eerst een vacature zijn, waarop je wordt aangenomen en in die specifieke vacature staan eisen m.b.t. je vooropleiding. Momenteel zijn er geen vacatures.
Verder staan hier misschien dingen tussen waar je wat aan hebt:
Recherchekundige (Master of Criminal Investigation)
Alle info uit de eerste hand.
Er moet dus eerst een vacature zijn, waarop je wordt aangenomen en in die specifieke vacature staan eisen m.b.t. je vooropleiding. Momenteel zijn er geen vacatures.