MBO-niveaus
woensdag 22 maart 2017 om 23:01
Kan iemand mij vertellen wat al die niveaus MBO 1 t/m 4 nu ongeveer voorstellen?
Ik kan het niet goed volgen.
Ik stam uit de tijd van Individueel onderwijs, LTS/LEAO, MAVO, MEAO / MTS......
Met een overgangsbewijs van Havo-3 naar Havo-4 kon je instromen in de eerste klas van de MEAO of de MTS. Op welk niveau MBO zou je nu instromen?
Ik kan het niet goed volgen.
Ik stam uit de tijd van Individueel onderwijs, LTS/LEAO, MAVO, MEAO / MTS......
Met een overgangsbewijs van Havo-3 naar Havo-4 kon je instromen in de eerste klas van de MEAO of de MTS. Op welk niveau MBO zou je nu instromen?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 24 maart 2017 om 02:20
vrijdag 24 maart 2017 om 10:13
Inzetten op Havo en Hbo-p heeft inderdaad onze eerste voorkeur. En dyslexie vreet inderdaad energie. Hij is gewoon veel meer tijd kwijt en de voorleessoftware vindt hij -nog- niet prettig werken. Om 20:45 heeft hij zijn licht al uit om te gaan slapen.
Mijn man heeft onlangs zijn hbo afgerond. Eén tentamen lukte steeds niet terwijl hij de stof prima beheerste. Met zoons dyslexieverklaring kon hij een beroep doen op "omgekeerde erfelijkheid" en kreeg hij een alternatief examen.
Mijn man heeft onlangs zijn hbo afgerond. Eén tentamen lukte steeds niet terwijl hij de stof prima beheerste. Met zoons dyslexieverklaring kon hij een beroep doen op "omgekeerde erfelijkheid" en kreeg hij een alternatief examen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"