Werk & Studie alle pijlers

MBO werk in den haag

24-07-2009 14:03 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik zoek een leuke baan in Den Haag. Ik heb SPW4 gedaan en propadeuse HBO Maatschappelijk werk. Ik werk al jaren als intercedente maar wil nu een andere baan.

Heeft iemand nog tips voor mij????

Het is nu erg moeilijk iets te vinden, overal wordt ervaring gevraagd.

Ik sta open voor verschillende werksoorten maar niet meer intercedente.
Wat ben je nou voor een flut-intercedente als je niet eens weet hoe je aan een passende baan voor jezelf komt? Oprechte vraag; je werkt nota-bene in die branche!
Mevrouw de Kees, ik vind je post geweldig, dacht namelijk precies hetzelfde. (maar je onderschrift eronder is nu wel heel erg van toepassing )
"ik ben het, Barbabelladingdong"
BBB:

Maarreh, misschien eens praten met een collega die het vak wel verstaat?
MdK, heb echt gewoon in het afgelopen half uur zeker al 4x om een post van jou hartelijk gelachen. Dank je, dat had ik even nodig
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Wat is jouw taak precies?
Tsja, je kunt bijvoorbeeld intercedente zijn bij een bureau dat zich richt op schoonmaakpersoneel ofzo.

Ik zou eerst zorgen dat je de ervaring op doet (vrijwilligerswerk op zaterdag ofzo?) en dan gaan solliciteren. En zet je CV op Monsterboard, dat wil ook nog wel eens iets opleveren.
Ik ben intercendente voor een uitzendbureau in de zorg en welzijn, een richting waarin ik zelf nu geen baan zoek en ook niet gediplomeerd voor ben. Ik heb dus alleen contact met organisaties in de zorg. Het is maar een kleine organisatie.

Verder heb ik al veel brieven gestuurd naar kinderopvang, maar wordt vrijwel niet uitgenodigd omdat ik geen werkervaring heb.

Omdat ik verder wil kijken wat er nog meer voor mogelijkheden zijn wil ik zo veel mogelijk tips verzamelen, misschien dat iemand tips heeft waaraan ik zelf nog niet heb gedacht.
Ik heb helaas nog geen tips gekregen. Maar wel heel fijn dat ik mensen aan het lachen heb kunnen krijgen met deze topic!
Nou, volgens mij heb ik je al 2 tips gegeven hoor! Als dat geen nieuwe tips zijn, dan is het misschien handig als je even opschrijft wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd. Dan kunnen we kijken of we nog iets voor je aan kunnen vullen.
Bedankt voor je tips inderdaad nummer zoveel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven