MBO werk in den haag
vrijdag 24 juli 2009 om 14:03
Hallo, ik zoek een leuke baan in Den Haag. Ik heb SPW4 gedaan en propadeuse HBO Maatschappelijk werk. Ik werk al jaren als intercedente maar wil nu een andere baan.
Heeft iemand nog tips voor mij????
Het is nu erg moeilijk iets te vinden, overal wordt ervaring gevraagd.
Ik sta open voor verschillende werksoorten maar niet meer intercedente.
Heeft iemand nog tips voor mij????
Het is nu erg moeilijk iets te vinden, overal wordt ervaring gevraagd.
Ik sta open voor verschillende werksoorten maar niet meer intercedente.

vrijdag 24 juli 2009 om 14:41
vrijdag 24 juli 2009 om 15:05
Ik ben intercendente voor een uitzendbureau in de zorg en welzijn, een richting waarin ik zelf nu geen baan zoek en ook niet gediplomeerd voor ben. Ik heb dus alleen contact met organisaties in de zorg. Het is maar een kleine organisatie.
Verder heb ik al veel brieven gestuurd naar kinderopvang, maar wordt vrijwel niet uitgenodigd omdat ik geen werkervaring heb.
Omdat ik verder wil kijken wat er nog meer voor mogelijkheden zijn wil ik zo veel mogelijk tips verzamelen, misschien dat iemand tips heeft waaraan ik zelf nog niet heb gedacht.
Verder heb ik al veel brieven gestuurd naar kinderopvang, maar wordt vrijwel niet uitgenodigd omdat ik geen werkervaring heb.
Omdat ik verder wil kijken wat er nog meer voor mogelijkheden zijn wil ik zo veel mogelijk tips verzamelen, misschien dat iemand tips heeft waaraan ik zelf nog niet heb gedacht.