Meningen nodig
donderdag 10 oktober 2019 om 16:07
Goedemiddag,
Ik ben 18 jaar. en ik ben al 2 jaar werkzaam bij een bedrijf waar we ook nachtdienst hebben
Ik heb odd Cd met adhd als bijzaak en heb al vaak aangegeven dat ik geen nachtdienst wil doen omdat ik het niet trek ook in verband met mijn medicijnen
en ik heb afgelopen keer een zwaar ongeluk gehad met vangrail en vrachtwagen op de terugweg van een nachtdienst half in slaap gevallen heb geluk dat ik er levend uit kwam en daarna had ik gelijk vakantie en kijk ik op me rooster gelijk weer nachtdienst
ik ben van plan om me ziek te melden is dit slim?
Ik wil ander werk zoeken en ga binnenkort naar een psycholoog [...]
Sorry voor mijn belabberde spelling
Zouden jullie mee willen denken / mening geven ? Bedankt
Ik ben 18 jaar. en ik ben al 2 jaar werkzaam bij een bedrijf waar we ook nachtdienst hebben
Ik heb odd Cd met adhd als bijzaak en heb al vaak aangegeven dat ik geen nachtdienst wil doen omdat ik het niet trek ook in verband met mijn medicijnen
en ik heb afgelopen keer een zwaar ongeluk gehad met vangrail en vrachtwagen op de terugweg van een nachtdienst half in slaap gevallen heb geluk dat ik er levend uit kwam en daarna had ik gelijk vakantie en kijk ik op me rooster gelijk weer nachtdienst
ik ben van plan om me ziek te melden is dit slim?
Ik wil ander werk zoeken en ga binnenkort naar een psycholoog [...]
Sorry voor mijn belabberde spelling
Zouden jullie mee willen denken / mening geven ? Bedankt
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-10-2019 16:11
Reden: Ongepast
Reden: Ongepast
5.46% gewijzigd
donderdag 10 oktober 2019 om 20:37
donderdag 10 oktober 2019 om 20:38
Klopt dat overspannen van alles te moeten regelen ben gewoon zo druk in me hoofd m'n ADHD is meer in me gedachten dan lichamelijk en dat je daar geen fan van bent snap ik ik ben ook niet zo'n type van uitkering of onnodig ziekmelden totaal niet begrijp me niet verkeerd want heb genoeg doelen die ik wil bereiken met sparen zoals een dikke Mercedes haha...Omnivore schreef: ↑10-10-2019 20:30Wat jammer dat je je zo slecht in je vel voelt en veel hebt meegemaakt in je nog maar korte leven. Máár hou in je hoofd dat je nog een héél lang leven voor je hebt waarin het wél goed kan gaan. Dat je binnenkort al naar een psycholoog gaat is al een goede stap.
Je moet even voor jezelf nadenken wat het beste is voor je om weer wat rust te hebben. Ik ben zelf geen fan van ontslag nemen als ik nog nergens anders een contract heb getekend, maar als dit jou wel meer gaat vooruit helpen, kan dat een oplossing zijn om je beter te focussen op het vinden van nieuw werk. Als je toch denkt het gewoon nog aan te kunnen op je tanden te bijten met je huidig werk totdat je een nieuwe job hebt, kan je dat doen. Maar aangezien het gevaarlijk voor je is vanwege je gezondheid zou ik eigenlijk al afscheid nemen van je huidige baan. Maar dan wel volledig focussen op een job waarbij je wel zeker rust hebt.
Maar je zegt dat je thuis ook niet kan blijven, omdat je er dan overspannen bij zit? Waarvan geraak je overspannen thuis?
Niet bij de pakken neerzitten! Je komt er wel.![]()
Ik hoop ook dat het goed komt ik heb ook veel stemmingswisselingen wat het allemaal zo lastig maakt de ene keer blij de andere keer 2 uur janken in me bed
donderdag 10 oktober 2019 om 20:50
Maar als je medicatie hebt voor je ODD en ADHD en je gebruikt het niet op de juiste manier gebruikt kun je als het uitgewerkt is je ook ontzettend klote voelen. Heb je hulp van een professional?
donderdag 10 oktober 2019 om 20:53
Ben eigenlijk begonnen met blowen een paar keer en omdat ik me zo kut en ongelukkig voelde en dat blowen me blij maakte en ik sowieso al een soort introvertie heb ontwikkeld omdat ik eenzaam ben ben ik door dat blowen me op me gemaakt gaan voelen is dat naar dagelijks gebruik gegaan altijd na het werken nooit ervoor of op dagen dat ik niets had heledag lang blowen en daartussen vaak 2 weken niet maximaal als ik probeerde te stoppen ik heb nu weer een week niet gerookt gisteren had ik de neiging om te kopen maar ik wou het niet meer kopen
donderdag 10 oktober 2019 om 20:54
Een week ik wilde gisteren kopen maar heb het niet gedaan omdat ik niet meer wil roken die stemmingswisselingen had ik voor dat ik ging blowen ook al als je je niet gelukkig voelt maakt blowen je blij
donderdag 10 oktober 2019 om 20:55
Oh, je bent dus aan het afkicken van de wiet. Gebruikt nog steeds flinke hoeveelheden alcohol, hebt verschillende medicijnen die je niet juist gebruikt. Gebruik je nog andere middelen?Rick58 schreef: ↑10-10-2019 20:53Ben eigenlijk begonnen met blowen een paar keer en omdat ik me zo kut en ongelukkig voelde en dat blowen me blij maakte en ik sowieso al een soort introvertie heb ontwikkeld omdat ik eenzaam ben ben ik door dat blowen me op me gemaakt gaan voelen is dat naar dagelijks gebruik gegaan altijd na het werken nooit ervoor of op dagen dat ik niets had heledag lang blowen en daartussen vaak 2 weken niet maximaal als ik probeerde te stoppen ik heb nu weer een week niet gerookt gisteren had ik de neiging om te kopen maar ik wou het niet meer kopen
Een mens voelt zich om minder rot.
donderdag 10 oktober 2019 om 20:56
Nee en ik vind het ook geen goede medicijnen ik ga meer praten en dan ben ik erg blij ineens je voelt gewoon dat er pure speed inzit maar ben ik ook wel weer rustig erdoor
donderdag 10 oktober 2019 om 20:58
Nee ben nooit veder dan wiet of drank of m'n medicijnen voor dat gegaan ja 1 x maar heb ik voor in de kliniek gezeten dat was benzodiazepinen maar ben ik al een halfjaar vanaf
donderdag 10 oktober 2019 om 20:59
Fijn dat een hoop nu duidelijker is. Ik denk dat je dan ook betere reacties gaat krijgen. Ik wens je echt heel veel sterkte.
donderdag 10 oktober 2019 om 21:40
donderdag 10 oktober 2019 om 21:42
Al die middelen en verslavingen kunnen iig je stemming flink verkloten. Vraag bij de huisarts om een verwijzing naar verlsavingszorg voor ondersteuning op dat gebied.
vrijdag 11 oktober 2019 om 10:56
vrijdag 11 oktober 2019 om 13:54
Nee, dat heeft niet ieder mens.
Volg je therapie? Heb je de juiste medicijnen en neem je die goed?
Blijf van drank en drugs af als je een beter leven wil krijgen.
Ben je op zoek naar een andere/leukere job? Hoop dat je die snel vindt.