Minor doen in Canda
donderdag 5 oktober 2017 om 19:18
Hallo allemaal,
Ik zou graag voor 3 (of 6) maanden willen studeren in Canada (Toronto) voor mijn minor.
Helaas moet ik dit zelf regelen van school.
Ik zoek het hele internet af maar kan geen minors vinden in Canada.
Ik studeer op de Pabo, dus het liefst zou ik of een onderwijsgerelateerde minor doen of eentje gericht op de Engelse taal om mijn Engels te verbeteren.
Wie heeft ervaring of weet waar ik moet zoeken?
Het enige wat ik kan vinden zijn taalcursussen voor 300 euro per week, dat wordt me toch een beetje te duur.
Groetjes
Ik zou graag voor 3 (of 6) maanden willen studeren in Canada (Toronto) voor mijn minor.
Helaas moet ik dit zelf regelen van school.
Ik zoek het hele internet af maar kan geen minors vinden in Canada.
Ik studeer op de Pabo, dus het liefst zou ik of een onderwijsgerelateerde minor doen of eentje gericht op de Engelse taal om mijn Engels te verbeteren.
Wie heeft ervaring of weet waar ik moet zoeken?
Het enige wat ik kan vinden zijn taalcursussen voor 300 euro per week, dat wordt me toch een beetje te duur.
Groetjes
donderdag 5 oktober 2017 om 19:57
Het is toch leuk om tijdens je studie even naar het buitenland te gaan? Als student kan dat het eenvoudigst. Ik heb het ook 2x keer gedaan, het is heel leuk om even los van alles te zijn. Het was in 2001 en 2002, maar ik kijk er nog steeds met plezier op terug. Inhoudelijk nuttig? Valt wel mee, maar het was een leuke ervaring.Lady*Voldemort schreef: ↑05-10-2017 19:20Waarom perse Canada? Wat voegt Canada meer toe aan je onderwijskwaliteiten dan laten we zeggen Engeland of Drente?
donderdag 5 oktober 2017 om 20:08
Ik heb even gegoogeld en daarbij kwam als één van de eerste hits study globe voorbij, hele website over studeren in het buitenland. Daar kun je zoeken op opleiding, land, etc. Als ik daar zoek op Canada en qua studierichting onderwijs en educatie komt er oa thompson river university uit, aanbod loopt van mbo tot masters. Opleidingen die daarbij oa langskomen; educatie, Engels. Misschien kun je met hun contact opnemen over je wens en de mogelijkheden.
donderdag 5 oktober 2017 om 20:08