Werk & Studie alle pijlers

Moderator 'Werk en Studie'

26-05-2008 20:07 540 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:

http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/

Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.

Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.

Groetjes Viva Angel 1
Gewéldige tip! Einde forum! hahahaha
quote:misschicken schreef op 09 juli 2008 @ 14:31:

Gewéldige tip! Einde forum! hahahahaToevoeging: in dit geval
quote:fleurtje schreef op 09 juli 2008 @ 13:28:

Brum, niet om het een of ander, maar je hebt zelf gezegd dat je geen gevoel hebt.

Verder doe je de mensen die met goede tips kwamen, hiermee heel erg tekort.

Ik wist niet dat dat een reden was om mij te gaan zieken. Of vind je dat mensen die bijv gepest worden op school/werk er ook zelf om hebben gevraagd?

Ik iig geval niet, maar toch moesten ze mij hebben toen. En waarom? Om zichzelf beter te voelen.

Het klopt dat sommige dingen mij niks doen, zal maar niet zeggen wat, want dat is het startsein voor ongeloof. Maar goed. Daar gaat het ook niet om. Het ging erom dat ik - ondanks dat ik dat gezegd had - het niet verdien om zulke reacties te krijgen.
Sorry.
anoniem_59324 wijzigde dit bericht op 10-07-2008 12:34
Reden: Dacht dat ie het niet deed...
% gewijzigd
En dat is 2 keer.
Het topic zelf naar de kantonrechter is, in overleg met de andere Angels, vanwege de privacy verwijderd.
Hoi Angel,

Kun je, naar aanleiding van het topic LOI Vertaler Engels mijn e-mailadres versturen naar Muis66, of andersom?

Dank je!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Ik heb jouw emailadres doorgestuurd naar Muis
Thanks Angel!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Kijk ik nu totaal over brummetjes topic heen, of is het echt verdwenen?
quote:tangerine schreef op 23 juli 2008 @ 21:33:

Kijk ik nu totaal over brummetjes topic heen, of is het echt verdwenen?Nee hoor, staat er nog. Beetje gezakt, dat wel. Laatste reactie 22-07 rond 22.00 uur.
ah, dank je. Kan ik weer meelezen
Zijn er eigenlijk regels die het vrij extreem lomp vervuilen van een topic, en het nogal agressief reageren op medegebruikers en het lomp en grof aanvallen van medegebruikers, wegens "ik ben nu eenmaal eerlijk, en wie dat niet kan hebben zakt maar in de stront" aan banden leggen?

Gewoon nieuwsgierigheid hoor
quote:rider schreef op 25 juli 2008 @ 15:12:

Zijn er eigenlijk regels die het vrij extreem lomp vervuilen van een topic, en het nogal agressief reageren op medegebruikers en het lomp en grof aanvallen van medegebruikers, wegens "ik ben nu eenmaal eerlijk, en wie dat niet kan hebben zakt maar in de stront" aan banden leggen?

Gewoon nieuwsgierigheid hoor

Naja, dit is éng Rider!

Beste Angel, in het verlengde hiervan wil ik ook graag vragen of je even de posts van Josefientje op het topic 'geen baan kunnen houden' zou willen screenen. Het is niet echt fraai hoe zij zich profileert daar.

Als dit toegestaan is, prima, dan blijf ik gewoon in de ignorestand.
Eens met CL2.
Ah, ik zie dat e.e.a. hier al aangekaart is. Ik heb gisteren of zo op het punt gestaan aan te kaarten wat rider hier vraagt, ook omdat de reacties van de forummer op 'geen baan kunnen houden' onderhand alleen over haarzelf gingen/gaan en weinig meer met Brummetje en/of het topiconderwerp te maken hebben. Dat is het aspect waardoor ik evenals rider vind dat er sprake is van het vervuilen van een topic. Ik was en ben daardoor ook benieuwd of er enig beleid is hiervoor en zo nee, of de angels daar ideeën over hebben: kan er een punt benoemd worden waarop je kunt spreken van topicvervuiling en zo ja: welk punt is dat en zijn er mogelijkheden dit aan banden te leggen? Overigens lijkt Brummetje zich er niet zo aan te ergeren als sommige anderen (waaronder ikzelf), ik kan me voorstellen dat dat ook een rol speelt, aan de andere kant: als er in zo'n grote mate offtopic wordt gegaan... Ik ben me ervan bewust dat dat vaker gebeurt in een topic, maar doorgaans is dat wel weer bij te draaien als er wat van gezegd wordt volgens mij. Maar dit is een nogal flinke switch (zowel qua inhoud als qua frequentie en omvang van de postings) die bovendien (m.i.) op meerdere topics zichtbaar is als we kijken naar deze specifieke forummer.
Rider, CL2, Mamalelie en Laura289, de forummer die jullie hier bedoelen heeft van mij een mail ontvangen. Off-topics mogen mits het bij een paar blijft en niet het hele topic er door wordt vervuild. In dit geval is het dus wel tegen de regels en hebben we het over structureel off-topic gaan. Aangezien men weer on-topic is gegaan laat ik het hierbij. Mocht het weer uit de hand lopen dan horen we dat graag en zal er drastischer worden ingegrepen. Jullie allen bedankt voor het meedenken!
@ Viefje

Ik ben normaal gesproken niet zo van het klikken, maar ik kan het nu gewoon niet laten. Forumster Elninjoo geeft op de werk- en studiepijler "adviezen", waarvan we alleen maar mogen hopen dat de TO's ze niet zullen opvolgen. Ze zijn dom, ongefundeerd en zouden zelfs tot ernstige problemen kunnen leiden. Na nog wat verder forummen, valt het me ook op dat er echt alleen maar uitermate negatieve reacties door deze forumster geplaatst worden. Ieder heeft recht op zijn mening, maar het algemeen fatsoen en respect voor elkaar is in verschillende gevallen echt ver te zoeken. Kan daar niet iets aan gedaan worden, voordat het een keer echt uit de hand loopt?
quote:Viva Angel2 schreef op 27 juli 2008 @ 12:28:

Rider, CL2, Mamalelie en Laura289, de forummer die jullie hier bedoelen heeft van mij een mail ontvangen. Off-topics mogen mits het bij een paar blijft en niet het hele topic er door wordt vervuild. In dit geval is het dus wel tegen de regels en hebben we het over structureel off-topic gaan. Aangezien men weer on-topic is gegaan laat ik het hierbij. Mocht het weer uit de hand lopen dan horen we dat graag en zal er drastischer worden ingegrepen. Jullie allen bedankt voor het meedenken!Oké, bedankt alvast!
Beste Angel,

Zou je mijn emailadres aan Miss thang willen doorgeven? (zie topic LOI vertaler Engels). Dankje!
@Nummerzoveel, of forummers adviezen van andere forummers opvolgen is aan hen, wij gaan als moderators geen scheidsrechter spelen wat betreft de adviezen die worden gegeven (of ze moeten met de regels botsen) Forummers die verstand van zaken hebben kunnen in de discussie altijd een tegenadvies laten horen of vertellen waarom het gegeven advies niet goed is volgens hen.

@Orchid, ik ga je mailadres naar Miss Thang doorsturen!
Dank, Angel2. Fijn dat jullie er wat mee gedaan hebben; ik ben me ervan bewust dat het een wat grijs gebied is, maar dit was neit echt grijs meer.
Verplaatst naar Digi: "Outlook & archiveren"
in reintegratiebureau in nijmegen gezocht staat iemand die zich speciaal om te spammen heeft aangemeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven