Werk & Studie alle pijlers

Moderator 'Werk en Studie'

26-05-2008 20:07 540 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:

http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/

Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.

Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.

Groetjes Viva Angel 1
Done!
Verplaatst naar het prikbord:

Wie helpt mij afstuderen? Nog 25 respondenten nodig!
Topic 'afgevoerd als boef...' verwijderd op verzoek van TO.
Hoi Angel 1,

Ik heb mijn topic "stagevergoeding" per ongeluk twee keer geplaatst, zou je er eentje willen verwijderen?
quote:sunnydays schreef op 18 september 2008 @ 19:27:

Hoi Angel 1,

Ik heb mijn topic "stagevergoeding" per ongeluk twee keer geplaatst, zou je er eentje willen verwijderen?Done!
Ha Angel,

Topic 'Ik zoek een baan!!!' bevat een posting van wakeuptours die zich schaamteloos heeft geregistreerd en in dit topic is langsgekomen alleen maar om reclame te maken voor zijn tent...

groet,

TD
quote:Tia Dalma schreef op 22 september 2008 @ 21:57:

Ha Angel,

Topic 'Ik zoek een baan!!!' bevat een posting van wakeuptours die zich schaamteloos heeft geregistreerd en in dit topic is langsgekomen alleen maar om reclame te maken voor zijn tent...

groet,

TDThanks, weggehaald!
Hoi Engel-met-kikkerhoofd

Dit is een verkapt oproepje....
Peas on earth!
He, ben je me weer voor Prinses!

Geweldige avatar Angel!
Ach Ambroos, misschien zijn wíj dan tenminste wel hetzelfde, ben jij als ik en ik als jij
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 23 september 2008 @ 17:54:

Ach Ambroos, misschien zijn wíj dan tenminste wel hetzelfde, ben jij als ik en ik als jij Ja, daar kan ik wel vrede mee hebben, maar dan liever wel ik als jij of toch maar jij als ik
Verplaatst naar het prikbord: [ tips: ik zoek meiden zoals jij en ik voor leuk werk ]

PS. het duurde even, had een drukke avond gisteren
Verwijderd is het topic Hulp gevraagd. Schoolopdrachten zijn niet toegestaan.
Schoolopdracht: wie wil mij helpen?
quote:kiks76 schreef op 06 oktober 2008 @ 07:44:

Schoolopdracht: wie wil mij helpen?

Naar het prikbord verplaatst!

Thanks!
Hoi Angels,

Is het mogelijk het topic "Beginnend P&O-er" te verwijderen? Ik heb dit topic geopend, maar er is ook een praktijksituatie besproken, achteraf had dit niet mogen gebeuren i.v.m. mogelijke herkenning.

Bedankt!
Lalie, het is verwijderd!
Bedankt Viev 1!

Wil ik vanaf hier nog wel even alle dames bedanken die hebben gereageerd! Ik heb veel aan jullie reacties! Snoek, jij ook erg bedankt!
Hee Lalie, ik dacht al: waar is ze nou gebleven? Graag gedaan hoor en veel succes als P&O-er!
Hoi Lalie,

Graag gedaan! Mocht je nog eens ergens mee zitten en stel je dat op prijs, dan kun je me als vriend toevoegen en me een priveberichtje sturen.

Veel succes! Je komt er wel :-)
Bedankt voor de succeswensen! Fijn dat jullie begrijpen dat ik het topic heb opgeheven...

Bedankt Nummerzoveel. Mocht er zich in de toekomst een situatie voordoen, dan maak ik misschien wel gebruik van je aanbod!
Kunnen jullie het topic 'een klein dilemma' verwijderen?

Aangezien ik niet wil dat mijn baas dit leest
quote:Peach_1985 schreef op 11 oktober 2008 @ 20:14:

Kunnen jullie het topic 'een klein dilemma' verwijderen?

Aangezien ik niet wil dat mijn baas dit leest Zal het doen!
Zojuist was er bij Radar op Nederland 1 een uitzending waarin zogenaamde webrepresentatives werden besproken; mensen die namens bedrijven positieve berichten op fora zetten om zo onopvallend reclame te maken. Als een van de voorbeelden werd onderstaande post op het VF genoemd:quote:webrep schreef op 20 juni 2008 @ 17:05:

Ik werk thuis voor HP, voordeel is dat ik kan werken waar en wanneer ik maar wil, als ik mijn deadlines maar haal. HP wil dit soort werk op een positieve manier belichten (nieuw soortig campagne dus ;) ). Het verdiend goed, zeker boven gemiddeld, en ik heb bijna alleen nog maar voordelen bedacht, behalve dan dat je niet dagelijks contact hebt met je collega's. Verder geen files en boetes voor mij! Ik weet niet of iemand hier intresse in heeft? Ik zet er voor de zekerheid de link even bij: http://h41131.www4.hp.com...w-manier-van-werken-.html .

Groetjes Esther
quote:Capibara schreef op 13 oktober 2008 @ 21:42:

Zojuist was er bij Radar op Nederland 1 een uitzending waarin zogenaamde webrepresentatives werden besproken; mensen die namens bedrijven positieve berichten op fora zetten om zo onopvallend reclame te maken. Als een van de voorbeelden werd onderstaande post op het VF genoemd:

[...]

Ik heb het helaas gemist, maar zal deze posting heel even laten staan. Best kans dat er mensen naar willen kijken en dat hij dan ineens weg is, dat staat ook gek.

Maar haal hem later wel weg, thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven