Moderator 'Werk en Studie'
maandag 26 mei 2008 om 20:07
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:
http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Groetjes Viva Angel 1
http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Groetjes Viva Angel 1
maandag 22 september 2008 om 22:31
dinsdag 23 september 2008 om 17:56
dinsdag 30 september 2008 om 00:31
Verwijderd is het topic Hulp gevraagd. Schoolopdrachten zijn niet toegestaan.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 13 oktober 2008 om 21:42
Zojuist was er bij Radar op Nederland 1 een uitzending waarin zogenaamde webrepresentatives werden besproken; mensen die namens bedrijven positieve berichten op fora zetten om zo onopvallend reclame te maken. Als een van de voorbeelden werd onderstaande post op het VF genoemd:quote:webrep schreef op 20 juni 2008 @ 17:05:
Ik werk thuis voor HP, voordeel is dat ik kan werken waar en wanneer ik maar wil, als ik mijn deadlines maar haal. HP wil dit soort werk op een positieve manier belichten (nieuw soortig campagne dus
). Het verdiend goed, zeker boven gemiddeld, en ik heb bijna alleen nog maar voordelen bedacht, behalve dan dat je niet dagelijks contact hebt met je collega's. Verder geen files en boetes voor mij! Ik weet niet of iemand hier intresse in heeft? Ik zet er voor de zekerheid de link even bij: http://h41131.www4.hp.com...w-manier-van-werken-.html .
Groetjes Esther
Ik werk thuis voor HP, voordeel is dat ik kan werken waar en wanneer ik maar wil, als ik mijn deadlines maar haal. HP wil dit soort werk op een positieve manier belichten (nieuw soortig campagne dus
Groetjes Esther
maandag 13 oktober 2008 om 22:15
quote:Capibara schreef op 13 oktober 2008 @ 21:42:
Zojuist was er bij Radar op Nederland 1 een uitzending waarin zogenaamde webrepresentatives werden besproken; mensen die namens bedrijven positieve berichten op fora zetten om zo onopvallend reclame te maken. Als een van de voorbeelden werd onderstaande post op het VF genoemd:
[...]
Ik heb het helaas gemist, maar zal deze posting heel even laten staan. Best kans dat er mensen naar willen kijken en dat hij dan ineens weg is, dat staat ook gek.
Maar haal hem later wel weg, thanks!
Zojuist was er bij Radar op Nederland 1 een uitzending waarin zogenaamde webrepresentatives werden besproken; mensen die namens bedrijven positieve berichten op fora zetten om zo onopvallend reclame te maken. Als een van de voorbeelden werd onderstaande post op het VF genoemd:
[...]
Ik heb het helaas gemist, maar zal deze posting heel even laten staan. Best kans dat er mensen naar willen kijken en dat hij dan ineens weg is, dat staat ook gek.
Maar haal hem later wel weg, thanks!