Werk & Studie alle pijlers

Moderator 'Werk en Studie'

26-05-2008 20:07 540 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:

http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/

Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.

Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.

Groetjes Viva Angel 1
quote:feeks schreef op 29 juli 2008 @ 12:10:

in reintegratiebureau in nijmegen gezocht staat iemand die zich speciaal om te spammen heeft aangemeldIk heb het reclamebericht verwijderd Feeks, bedankt voor het melden!
Huiswerk/studie opdracht: Enquete
quote:kiks76 schreef op 06 augustus 2008 @ 07:36:

Huiswerk/studie opdracht: Enquete

Bedoel je dat dit topic niet zou mogen?

Dit is een vraag over hoe je een enquete zou kunnen opzetten, en geen enquete zelf. Hij blijft dan ook gewoon staan!
Kan er een slotje op KORTEN UITKERING? De reacties daar zijn beneden alle peil en er wordt gescholden (noem me een klikspaan, soit).
quote:sjaaksjokola schreef op 22 augustus 2008 @ 18:29:

Kan er een slotje op KORTEN UITKERING? De reacties daar zijn beneden alle peil en er wordt gescholden (noem me een klikspaan, soit).Ik reageer er wel even! Dankjewel!
Verplaatst naar het prikbord: Wat vinden jullie van SnelWerkZoeken.nl?
Rijp voor de prullenbak denk ik want OP is weggehaald terwijl ze daar nu juist meningen over wil hebben : "Graag jullie mening Over mijn Gedicht"
quote:Jaschenca schreef op 29 augustus 2008 @ 11:28:

Rijp voor de prullenbak denk ik want OP is weggehaald terwijl ze daar nu juist meningen over wil hebben : "Graag jullie mening Over mijn Gedicht"

Ja, jammer dat het is weggehaald inderdaad.

Ik ben het met je eens dat het topic verwijderd kan worden, voor het verzandt in een discussie die heel ergens anders over gaat.

Dus bij deze: verwijderd!
Waarom dan niet gewoon een slotje? Ik weet niet hoe het topic zich heeft ontwikkeld, maar ik vond de discussie over taalfouten in gedichten niet off topic. En ik had die best nog even na willen lezen.
Hmmmm ook wel mee eens

Ik zal hem terugtoveren met slotje!
Tof, bedankt!

*vraagt zich ineens bezorgd af of 'tof' net zo gedateerd is als 'gaaf' *
quote:korenwolf schreef op 29 augustus 2008 @ 15:34:

Tof, bedankt!

*vraagt zich ineens bezorgd af of 'tof' net zo gedateerd is als 'gaaf' *Ik denk zolang je geen jottem of mieters zegt, het allemaal wel meevalt,
puik!
Mieters!

Pollens Viev, wil je een ijsco?
quote:korenwolf schreef op 29 augustus 2008 @ 16:03:

Mieters!

Pollens Viev, wil je een ijsco?

Nou, jottem, dat zou er wel ingaan!

Wil wel een hip en jofel ijscootje hoor!
Hallo viva angel 1, topic met de naam help is een oproepje. To heeft zelfde topic ook geopend op reizen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Dank je, ik heb er 1 verplaatst naar het prikbord en 1 verwijderd!
Das snel!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Beste angel, er is op deze pijler weer een oproep geplaatst:

Enquête opleidingen en stages.

Groetjes
Cum non tum age
^^Het is vreselijk.

@ Moderator: Mijn topic is geen verzoek, ik wil het graag omzetten in een gewoon topic over ervaringen betreft opleidingen en stages.

Met de beste intenties heb ik het opgezet in enquêtevorm, omdat ik daarmee open vragen kan stellen.
quote:noa schreef op 06 september 2008 @ 15:59:

Beste angel, er is op deze pijler weer een oproep geplaatst:

Enquête opleidingen en stages.

Groetjes

Oh, ik verplaats hem net, maar klopt, die hoort op het prikbord.

Bij deze dus naar het rpikbord verplaatst: Enquête opleidingen en stages.
quote:paaltje schreef op 06 september 2008 @ 16:09:

^^Het is vreselijk.

@ Moderator: Mijn topic is geen verzoek, ik wil het graag omzetten in een gewoon topic over ervaringen betreft opleidingen en stages.

Met de beste intenties heb ik het opgezet in enquêtevorm, omdat ik daarmee open vragen kan stellen.

Aangezien de intentie van je topic toch een onderzoek is voor school blijft hij op het prikbord staan.

Want ook deze onderzoeken mogen niet op het forum.
Zeg, Engeltje 1

Het zal wel not done zijn, maar misschien is het een overweging waard om Brum's wens bewaarheid te maken?

Zie haar onderschrift, en haar enorm intelligente opmerking over mensen met kanker in haar topic "Geen baan kunnen houden".
quote:misschicken schreef op 07 september 2008 @ 14:05:

Zeg, Engeltje 1

Het zal wel not done zijn, maar misschien is het een overweging waard om Brum's wens bewaarheid te maken?

Zie haar onderschrift, en haar enorm intelligente opmerking over mensen met kanker in haar topic "Geen baan kunnen houden".

Netjes is anders, maar aangezien ze haar opmerking op zichzelf betrekt, zal ik er geen waarschuwing van maken.

Maar dankjewel voor je berichtje!
Hallo Angel1, op mijn topic 'Deeltijd Journalistiek studeren' kan een slotje, er bestond al een soortgelijk topic.. Bedankt alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven