Moderator 'Werk en Studie'
maandag 26 mei 2008 om 20:07
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:
http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Groetjes Viva Angel 1
http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Groetjes Viva Angel 1
woensdag 6 augustus 2008 om 13:41
vrijdag 29 augustus 2008 om 13:20
quote:Jaschenca schreef op 29 augustus 2008 @ 11:28:
Rijp voor de prullenbak denk ik want OP is weggehaald terwijl ze daar nu juist meningen over wil hebben : "Graag jullie mening Over mijn Gedicht"
Ja, jammer dat het is weggehaald inderdaad.
Ik ben het met je eens dat het topic verwijderd kan worden, voor het verzandt in een discussie die heel ergens anders over gaat.
Dus bij deze: verwijderd!
Rijp voor de prullenbak denk ik want OP is weggehaald terwijl ze daar nu juist meningen over wil hebben : "Graag jullie mening Over mijn Gedicht"
Ja, jammer dat het is weggehaald inderdaad.
Ik ben het met je eens dat het topic verwijderd kan worden, voor het verzandt in een discussie die heel ergens anders over gaat.
Dus bij deze: verwijderd!
zondag 31 augustus 2008 om 20:45
Hallo viva angel 1, topic met de naam help is een oproepje. To heeft zelfde topic ook geopend op reizen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 31 augustus 2008 om 22:01
zaterdag 6 september 2008 om 16:09
zaterdag 6 september 2008 om 16:25
zaterdag 6 september 2008 om 16:26
quote:paaltje schreef op 06 september 2008 @ 16:09:
^^Het is vreselijk.
@ Moderator: Mijn topic is geen verzoek, ik wil het graag omzetten in een gewoon topic over ervaringen betreft opleidingen en stages.
Met de beste intenties heb ik het opgezet in enquêtevorm, omdat ik daarmee open vragen kan stellen.
Aangezien de intentie van je topic toch een onderzoek is voor school blijft hij op het prikbord staan.
Want ook deze onderzoeken mogen niet op het forum.
^^Het is vreselijk.
@ Moderator: Mijn topic is geen verzoek, ik wil het graag omzetten in een gewoon topic over ervaringen betreft opleidingen en stages.
Met de beste intenties heb ik het opgezet in enquêtevorm, omdat ik daarmee open vragen kan stellen.
Aangezien de intentie van je topic toch een onderzoek is voor school blijft hij op het prikbord staan.
Want ook deze onderzoeken mogen niet op het forum.
zondag 7 september 2008 om 14:08
quote:misschicken schreef op 07 september 2008 @ 14:05:
Zeg, Engeltje 1
Het zal wel not done zijn, maar misschien is het een overweging waard om Brum's wens bewaarheid te maken?
Zie haar onderschrift, en haar enorm intelligente opmerking over mensen met kanker in haar topic "Geen baan kunnen houden".
Netjes is anders, maar aangezien ze haar opmerking op zichzelf betrekt, zal ik er geen waarschuwing van maken.
Maar dankjewel voor je berichtje!
Zeg, Engeltje 1
Het zal wel not done zijn, maar misschien is het een overweging waard om Brum's wens bewaarheid te maken?
Zie haar onderschrift, en haar enorm intelligente opmerking over mensen met kanker in haar topic "Geen baan kunnen houden".
Netjes is anders, maar aangezien ze haar opmerking op zichzelf betrekt, zal ik er geen waarschuwing van maken.
Maar dankjewel voor je berichtje!