Werk & Studie alle pijlers

Moet het even kwijt

02-10-2014 09:15 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over 1, 5 uur heb ik een gesprek bij een groot logistiek bedrijf. Als logistiek administratief medewerker. Via een uitzendbureau, krijg eerst een introductie en dan een gesprek. Het is niet zo'n super uitdagende baan, wel ga je werken met SAP programma, dat vind ik een plus want staat goed op je cv. Op het moment zit ik in de ww tot en met januari. De functie is voor parttime en om te beginnen in de avond van 17.15 tot 22.15 uur.

Ik zie als een berg er tegen op, ik wil graag weer wat gaan doen en mijn cv aantrekkelijker maken. Ben alleen erg bang dat het zo tegen valt en ik het slecht naar mijn zin krijg, weet dat het voorbarig is, ik heb een rottijd achter de rug.

Mijn opleiding is richting secretarieel/administratie en die richting zoek ik, alleen word ik nu daarin niet aangenomen. Ben er ook mee bezig om een cursus erbij te gaan doen.

Wat ik eigenlijk nodig heb is wat tips om rustig te blijven en hoe ik dit het beste moet benaderen. Moest het even van me afschrijven 😶

Het is ook wel de faalangst en de angst dat het niets is.Ook al wil ik graag werken.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al nieuws Roos?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven