Werk & Studie alle pijlers

Morgen eerste werkdag

03-02-2013 19:34 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen begin ik met de eerste werkdag van mijn nieuwe baan. Na een tijdje werkeloos te zijn geweest ben ik daar natuurlijk ontzettend blij mee! Maar beetje spannend is het stiekem weer wel. Zo'n eerste dag, voorstellen, al die nieuwe gezichten en info.

Nog iemand tips en trucs? Of een paar woorden zodat die zenuwen wat afzwakken?
Ik hoop dat ik zo'n collega's als jou heb, betjebig! :-)

Ik vind het altijd moeilijk om er bij een team waarvan iedereen elkaar al best wel kent, bij te komen als 'de nieuwe' en nu ben ik ooo nog de jongste. Voor de inhoud van het werk ben ik nog niet zo bang, behalve het telefoneren naar mogelijke klanten.

Iedereen heel veel succes morgen en hopelijk kunnen we allemaal morgenavond zeggen dat het ontzettend meeviel!
Nou, fijn dit weer. Zometeen maar in mn regenpak op de fiets. Ik neem mn make-up wel mee, anders kom ik als een panda binnen op mijn eerste werkdag.

Succes allemaal!
Succes!
Hier volgende week eerste werkdag na een dik jaar thuis te zijn geweest!!! Ben best wel zenuwachtig!
Anderhalf jaar zonder werk gezeten en vandaag is m'n loondienst ingegaan maar nog niet door de planning aan het werk geweest. Hoop dat ik donderdag ga beginnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven