Naam bedrijfje
vrijdag 27 juli 2018 om 14:09
Jaaa, mijn grootste wens gaat uitkomen:). Ik heb de vergunning binnen en mag dus mijn eigen bedrijf gaan starten. Ik ga een schuur (10x12m) ombouwen en ga daar een studio / atelier beginnen.
Jarenlang ben ik werkzaam geweest in de kinderopvang / BSO als activiteiten coördinator maar door een pittige tijd met mijn jongste kindje geswitcht van baan. Nu zit ik op kantoor maar dat is niet helemaal mijn plek.
Ik ga in die schuur voornamelijk kinderfeesten, vrijgezellenfeestje en babyshowers aanbieden maar ook ouder/kind workshop of themaworkshop, zeer divers dus. In mijn ruimte staat een grote koelcel(niet meer in werking maar wel super donker) waar glow in de dark gegeven gaat worden, ik heb een shetland pony op locatie staan en woon tegen de bossen dus daar kan ik veel mee gaan organiseren. Nogmaals alles is mogelijk.
Denk aan verschillende creatieve activiteiten, high tea, etc
Ideeën genoeg maar geen inspiratie voor een naam voor mijn bedrijf, wie kan mij helpen? Liefst wil ik een korte, inspireren naam die makkelijk blijft hangen. Zelf vind ik gloww gaaf maar waar slaat de 2de w op... glow van glow in the dark... ik sta overal open voor als het maar kort en krachtig is en passend bij mijn bedrijf..
Ik hoop op jullie
Vriendelijke groet,
Sanne
Jarenlang ben ik werkzaam geweest in de kinderopvang / BSO als activiteiten coördinator maar door een pittige tijd met mijn jongste kindje geswitcht van baan. Nu zit ik op kantoor maar dat is niet helemaal mijn plek.
Ik ga in die schuur voornamelijk kinderfeesten, vrijgezellenfeestje en babyshowers aanbieden maar ook ouder/kind workshop of themaworkshop, zeer divers dus. In mijn ruimte staat een grote koelcel(niet meer in werking maar wel super donker) waar glow in de dark gegeven gaat worden, ik heb een shetland pony op locatie staan en woon tegen de bossen dus daar kan ik veel mee gaan organiseren. Nogmaals alles is mogelijk.
Denk aan verschillende creatieve activiteiten, high tea, etc
Ideeën genoeg maar geen inspiratie voor een naam voor mijn bedrijf, wie kan mij helpen? Liefst wil ik een korte, inspireren naam die makkelijk blijft hangen. Zelf vind ik gloww gaaf maar waar slaat de 2de w op... glow van glow in the dark... ik sta overal open voor als het maar kort en krachtig is en passend bij mijn bedrijf..
Ik hoop op jullie
Vriendelijke groet,
Sanne
anoniem_373409 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 14:15
9.13% gewijzigd
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:11
Genoeg flauwere opmerkingen in dit topic gelezen.
En de opmerking over bedrijfje is terecht, als TO zichzelf en haar plannen serieus wil nemen.
Sanne´s loods vind ik een goede suggestie! Beter dan atelier of studio.
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:25
nee joh, ik denk dat meer aan een brocante handelaar met industrieel meubilair zoals een gymnastiekpaard
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:27
de opmerking over bedrijfje snijdt wel degelijk hout. Het is iets dat vrouwen doen. Een man zal nooit zeggen dat hij een bedrijfje gaat starten. Mannen nemen zichzelf te serieus en vrouwen onderschatten zichzelf en stellen zich bescheiden op. Als je je bedrijf een succes wilt laten zijn begin dan met jezelf serieus te nemen. Het is een bedrijf. Een bedrijfje is een hobby voor verveelde huisvrouwen waarvan de man het geld wel binnenhaalt. Zij mag dan ook iets er bij doen, want ja de vrouw moet ook wat om handen hebben
vrijdag 3 augustus 2018 om 10:56
ja joh, dit is echt briljant. limonade en cake erbij en daarna elkaar verven en een wandeltocht met de pony door het bos. 10 euro per kind. Gemiddels 8 kinderen per feestje. 80 euro, met een beetje strakke planning doe je 5 feestjes per dag
vrijdag 3 augustus 2018 om 19:20
Precies. Beetje klooien met verf. Of een paard.S-Meds schreef: ↑03-08-2018 10:27de opmerking over bedrijfje snijdt wel degelijk hout. Het is iets dat vrouwen doen. Een man zal nooit zeggen dat hij een bedrijfje gaat starten. Mannen nemen zichzelf te serieus en vrouwen onderschatten zichzelf en stellen zich bescheiden op. Als je je bedrijf een succes wilt laten zijn begin dan met jezelf serieus te nemen. Het is een bedrijf. Een bedrijfje is een hobby voor verveelde huisvrouwen waarvan de man het geld wel binnenhaalt. Zij mag dan ook iets er bij doen, want ja de vrouw moet ook wat om handen hebben
zaterdag 4 augustus 2018 om 11:59
Loods is inderdaad een goede. Als is het wel een beetje modegevoelig, er zijn immers een hoop hippe gelegenheden in oude loodsen/fabrieken/etc. Maar goed, er is niks mis mee om over een paar jaar een ander naam te zoeken die past bij de dan heersende trend.
zaterdag 4 augustus 2018 om 22:48