Werk & Studie alle pijlers

Ni hao vanuit Beijing!

16-06-2012 13:00 52 berichten
Moest even een nieuw topic openen omdat ik mobiel forum en dus maar een paar onderwerpen kan zien en de mijne staat dus te ver naar onderen.

We zijn er! En tot op heden is het super! Moe van de reis. En even wennen aan de chrinisch zurige lucht die hier hangt, maar wat is het anders dn verwacht!!!! H&m, zara, gucci, prada, alles is er. Morgen gaan we sight seee. En maandag hebben we een afspraak op de school.

Keep you informed. En nu maar hopen dat ik dit kan plaatsen vanaf hier
Alle reacties Link kopieren
Spannend! Hou ons op de hoogte!
Ga in therapie!
Wat leuk!

Misschien ken je me niet maar ik jou wel (van hier natuurlijk)

Heeeeeeel veeeeeel succes met alles en shop ze!
Prrrr, mauw miawwwww.
Succes Oriane!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Klinkt goed Oriane. Jullie vermaken je wel. Leuk om te lezen hoe je het ervaart in China dus blijf posten.

Veel plezier!
Oudste kind gaat vanavond het nachtleven onveilig maken met de zoon van de 'baas' van man . Op naar Barstreet . Moeders zou ook wel meewillen eigenlijk. Hahaha. Ze hebben zelfs een ikea hier!!! Daar reden we langs.

Zou hier wel kunnen wonen denk ik. Dan ga ik een jaar lang fulltime forummen!
Oh dear

Ga in therapie!
Spannend Oriane!! Heb ik nou goed begrepen uit een ander topic dat jullie daar nu gewoon zijn om te kijken of jullie daar langer willen blijven?
Ha, ik wist dat dit topic van jou zou zijn. Veel plezier daar!
Have fun! Enne geniet ze! Gaaf zeg
Have fun!

*stiekem jaloers, ben aan t sparen voor een reis naar China*
Namens mijn kerel die er regelmatig voor zijn werk zit: Ga Japans eten, da's vaak erg goed in China.
Veel plezier daar!
Ik wens jullie heel veel plezier zo aan het begin van een spannend avontuur!
Joehoe, ik hoopte al op een topic, en bij deze titel wist ik meteen dat jij het was!

Geniet ervan, ik ben heel benieuwd wat jullie beslissing wordt.
Veel plezier!!
Voor die winkels had je ook hier kunnen blijven.
Ik had al zo'n gevoel dat je een topic zou openen. Hup moeders, mee naar de Barstreet!
Ni hao! Veel plezier daar. Ik heb er jarenlang gewoond, mis het!

PS: voor fake-winkels: Xiushui rules!

PS: voor echte winkels: Wangfujing ( ga daar ook in de avond even kijken voor de eetstalletjes waar je slangen, wormen en mieren kunt eten)

PS: voor het meest authentieke Chinese restaurant ( echt, je weet niet wat je overkomt!) moet je in Haidian zijn, bij Lao Beijing. Operamuziek, bijna geen buitenlanders, Chinese kaart en een ware wirwar "op z'n Chinees". Een avontuur!
Zit je in chaoyang? Chaoyang park is

erg leuk. En dat winkelcentrum is een van de leukste plekken om te winkelen. Ook zon grote chinese markt binnen.
Klinkt goed Oriane, veel succes!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
leuk, Oriane! Succes en plezier!
waauww te gek. Veel plezier. Ik lees mee want ik ga heel onverwacht in augustus naar Beijing!
Oriane wat een gaaf avontuur!! Veel plezier!
Wat klinkt dit al leuk, Oriane!

Geniet van je week daar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven