Ongelijk behandeld op werk
woensdag 15 mei 2019 om 19:40
Hallo, op werk mogen mij collega's hun telefoon gebruiken tijdens pauzes en hun telefoon bij hun houden, maar ik moet de mijne in me kluis laten en niet eens in de pauze gebruiken. En mijn collega's mogen even met elkaar kletsen doet mijn leidinggevende ook maar als 10 seconde sta te praten wordt ik aangesproken omdat ik teveel praat.
Ik wordt ook meer in de gaten gehouden dan alle andere collega's.
Ik vind dit niet leuk
Wat denken jullie hier van.
Edit: dit is het hele verhaal
En als me telefoon uit de kluis haal word ik aangesproken
En azreal is mijn gebruikersnaam niet mijn echte naam ivm privacy
Ik wordt ook meer in de gaten gehouden dan alle andere collega's.
Ik vind dit niet leuk
Wat denken jullie hier van.
Edit: dit is het hele verhaal
En als me telefoon uit de kluis haal word ik aangesproken
En azreal is mijn gebruikersnaam niet mijn echte naam ivm privacy
anoniem_386169 wijzigde dit bericht op 15-05-2019 20:19
14.58% gewijzigd
woensdag 15 mei 2019 om 20:04
We missen wel wat details.Pipistrello schreef: ↑15-05-2019 20:03Azreal, ik heb het idee dat je niet hele verhaal vertelt. Klopt dat?
woensdag 15 mei 2019 om 20:18
Leg eens uit?
woensdag 15 mei 2019 om 20:23
Dat is Azrael, deze heet anders
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 15 mei 2019 om 20:25
Misschien is het ook wel tegen die collega's gezegd maar hebben die schijt.
Dat overkomt mij namelijk regelmatig, dat er van mij braver gedrag verwacht wordt dan van de rest om de een of andere reden.
Mijn ervaring is dat ik mijn battles pick en wat ik echt wil blijven doen dan ook gewoon doe. Het gezeur houdt vanzelf een keer op, is mijn ervaring.
Ik zou die telefoon in mijn kluis laten maar wel blijven kletsen, bijvoorbeeld. Ik sta daar toch niet tegen mezelf te kletsen dus ik zou zoiets zeggen als: ' jaaaa Peter, leidt me nou niet zo af van het werk steeds...maar om even het verhaal af te maken, wgahaha toen bleek die trui dus paars! '
Blik naar baas en in een soort versnelling weglopen: sorryyyy!
Dat overkomt mij namelijk regelmatig, dat er van mij braver gedrag verwacht wordt dan van de rest om de een of andere reden.
Mijn ervaring is dat ik mijn battles pick en wat ik echt wil blijven doen dan ook gewoon doe. Het gezeur houdt vanzelf een keer op, is mijn ervaring.
Ik zou die telefoon in mijn kluis laten maar wel blijven kletsen, bijvoorbeeld. Ik sta daar toch niet tegen mezelf te kletsen dus ik zou zoiets zeggen als: ' jaaaa Peter, leidt me nou niet zo af van het werk steeds...maar om even het verhaal af te maken, wgahaha toen bleek die trui dus paars! '
Blik naar baas en in een soort versnelling weglopen: sorryyyy!
woensdag 15 mei 2019 om 20:27
Weet ik niet als ik het vraag ontkent me leidinggevende het.
woensdag 15 mei 2019 om 20:28
Of je hebt het er naar gemaakt of je werkgever is een lul op pootjes.
Jij weet zelf wel welke van de 2 het is.
In beiden gevallen zou ik op zoek gaan naar een andere baan. En daar sowieso tijdens werktijd je mobiel in je tas/zak/kluisje ect te laten. Gewoon voor de zekerheid.
Wat je tijdens je pauze doet moet je zelf weten.
Jij weet zelf wel welke van de 2 het is.
In beiden gevallen zou ik op zoek gaan naar een andere baan. En daar sowieso tijdens werktijd je mobiel in je tas/zak/kluisje ect te laten. Gewoon voor de zekerheid.
Wat je tijdens je pauze doet moet je zelf weten.
woensdag 15 mei 2019 om 20:29
Nee dit is echt het hele verhaal zelfs me collega's zien het.Pipistrello schreef: ↑15-05-2019 20:03Azreal, ik heb het idee dat je niet hele verhaal vertelt. Klopt dat?
woensdag 15 mei 2019 om 20:32
woensdag 15 mei 2019 om 20:36
Dan zegt ze dat ze kinderen hebben.
En dat ze daarom hun telefoon bij hun mogen hebben. Maar voor mij moet ik ook me telefoon bij me hebben want het gebouw is groot en ik maak trappenhuizen schoon met stofzuiger dat gevaarlijk kan dus als ik val en ik kan niemand bellen is dat niet handig.
woensdag 15 mei 2019 om 20:37
p.s ik heb geen werk telefoonAzreal schreef: ↑15-05-2019 20:36Dan zegt ze dat ze kinderen hebben.
En dat ze daarom hun telefoon bij hun mogen hebben. Maar voor mij moet ik ook me telefoon bij me hebben want het gebouw is groot en ik maak trappenhuizen schoon met stofzuiger dat gevaarlijk kan dus als ik val en ik kan niemand bellen is dat niet handig.