Werk & Studie alle pijlers

Onverwachts gesprek!

20-03-2013 16:37 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog niet zo heel lang op het Viva forum dus ik zal me even voor stellen. Ik ben Lotte,29 jaar en op dit moment werkzoekend.Nu schrijf ik hier even een berichtje omdat ik even licht aan het stuiteren ben, gelukkig wel positief maar ik moest het even kwijt . Dit terwijl ik me eigelijk als de wiede werga (hoe schrijf je dat eigenlijk?) zou moeten voorbereiden op een gesprek. Dus schrijf ik hier maar even een berichtje om even een beetje te ontstuiteren.

De reden waarom ik wat stuiterig ben? Gisteravond brief verstuurd via de mail voor een hele leuke functie als onderzoeks analist (medisch). Nu kreeg krap een uurtje geleden een telefoontje met de vraag of ik morgen al op gesprek zou willen komen! Uiteraard meteen ja gezegt, maar nu lekker stuiterig omdat ik deze snelheid totaal niet verwacht had! Binnen 48 uur van brief naar 1ste gesprek......

Ik geloof dat ik me nu maar even moet gaan concentreren op de voorbereiding van het gesprek anders gaat er iets niet helemaal goed komen.
Succes morgen!!!
Succes! Gebeld worden voor een baan is in deze tijd echt super!
Succes morgen!
Wat goed! Succes morgen!
Succes morgen!

Kan me voorstellen dat je aan het stuiteren bent, zou ik ook doen

Zet hem op!
Wat leuk!! Heel veel succes.
Super, je boft! Hoop dat je morgen een verpletterende indruk maakt.
Wat leuk!

Bereid je rustig voor, wat zijn je sterke punten, wat zijn je minder sterke punten, trek iets leuks en representatiefs aan en wees jezelf!
Wat gaaaaaf heel veel succes meid!
Super! Veel succes!
Gefeliciteerd Dat zijn de betere telefoontjes!
success !!!
Wees jezelf....
Dank voor jullie snelle en lieve reacties! Ben gelukkig al weer wat rustiger en lekker aan het voorbereiden!
Wat leuk, succes! Kan me voorstellen dat je stuitert.

En wiedeweerga.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Goed zeg! Veel succes!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat leuk! Veel succes morgen!

Ik heb morgen ook een gesprek! Ben nog niet helemaal klaar met de voorbereiding, want ik moet een presentatie houden van ca. 25 minuten (help!) en daarna ook nog gesprek..

Gelukkig pas in de namiddag, dus morgen vroeg op en verder

Veel succes!
Heel veel succes, Lotte!
Wat goed Lotte :cheer:! Succes morgen!

En Lareveuse, jij ook succes!!
Jij ook enorm veel succes Lareveuse!
Hoe ging het?

Ik ben net terug, het ging best goed, zowel de presentatie als het gesprek. Ik had wel het idee dat ze twijfelde of ik te jong en niet assertief genoeg ben voor de functie, dus wel kans dat ik daarop word afgewezen.. Maar verder heb ik voor mijn gevoel een goede indruk achtergelaten dus wie weet!
Hoe is het gegaan Lotte?
Ik was behoorlijk zenuwachtig helaas! Ik heb redelijk kunnen zeggen wat ik wilde zeggen, alleen door de zenuwen is het er naar mijn mening niet altijd even goed uit gekomen. Gelukkig had ik 2 aardige mannen tegen over me zitten, dus dat scheelde wel wat!

In de loop van volgende week weet ik meer. Ik ga deze week duimen dat ze door mn zenuwen hebben kunnen prikken en anders is het een goede oefening geweest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven